הנתון האדיר של גרין, בלייקרס מהללים את הגיבור החדש

טיילן הורטון טאקר, דרק רוז | Adam Pantozzi/NBAE via Getty Images

בתום לילה של הכרעות ב-NBA, הכוכב של הווריורס רשם טריפל-דאבל 30 בקריירה ומוביל רשימה יוקרתית במיוחד. האלופה ניצחה 99:101 את הניקס בזכות שלשה של הורטון-טאקר הצעיר. ווגל: "הוא הראה שיש לו הרבה ביצים"

(גודל טקסט)

לילה של הכרעות התרחש בין שלישי לרביעי ב-NBA ואיתו ניצחונות גדולים של לוס אנג'לס לייקרס וגולדן סטייט. האלופה, שעדיין חסרה את לברון ג'יימס הפצוע, ניצחה 99:101 את ניו יורק ניקס בתום הארכה מותחת, כאשר הגיבור הגדול של המשחק היה טיילן הורטון-טאקר בן ה-20.

כ-20 שניות לפני סיום הארכה, הגארד הצעיר צלף שלשת ניצחון למרות השמירה של דרק רוז, ולמעשה העניק לקבוצה מעיר המלאכים ניצחון שני ברציפות וכעת היא התקרבה עד לכדי מרחק של משחק אחד בלבד מדאלאס שבמקום השישי במערב, המוביל ישירות לפלייאוף. " לילד הזה יש הרבה ביטחון על המגרש. יש לו לב גדול" אמר הכוכב אנתוני דייויס על הורטון-טאקר. לברון, שאמור לחזור רק במשחק הבא, צייץ מיד לאחר הבאזר האחרון את ראשי התיבות של הורטון-טאקר.

"טיילן הוא בחור אמיץ. הוא הראה שיש לו הרבה ביצים כשהוא קלע את סל הניצחון מול דרק רוז, השחקן האהוב עליו בילדותו" סיפר המאמן פרנק ווגל בסיום. מלבד הסל הגדול בסיום, להורטון-טאקר יש הישג נוסף להתגאות בו – בגיל 20, הוא הפך לשחקן הראשון של הלייקרס מאז מג'יק ג'ונסון האגדי שרשם לפחות משחקים בהם קלע 10 נקודות והוסיף 10 אסיסטים מהספסל באותה עונה. מג'יק עשה זאת אי שם ב-1995/96, וכאמור מאז רק טאקר שחזר את ההישג.

טיילן הורטון טאקר מול דרק רוז. "הראה שיש לו הרבה ביצים" | Adam Pantozzi/NBAE via Getty Images

נשארים באזור קליפורניה ומצפינים לעבר סן פרנסיסקו, שם הווריורס גברו 116:122 על פיניקס ובכך הבטיחו את המקום ב"פליי-אין" של ה-NBA. למעשה, זה הניצחון השני של גולדן סטייט בתוך כ-48 שעות על מוליכות הטבלה בליגה, זאת לאחר משחק אדיר וניצחון 116:119 על יוטה.

הקבוצה של סטיב קר השיגה את הניצחון הבוקר לאחר משחק קבוצתי נהדר של כל שחקני הסגל ובמיום בו סטף קרי (21 נקודות) קלע רק שלשה אחת מתוך 11 ניסיונות. החלוקה הייתה כזו – אנדרו וויגינס הוביל עם 38 נקודות, ג'ורדן פול תרם 20 משלו וקנט בייזמור הוסיף 17. בנוסף, דריימונד גרין רשם טריפל-דאבל (11 נקודות, 11 אסיסטים ו-10 ריבאונדים) מספר 30 בקריירה שלו.

הנתון המדהים מכיוונו של גרין הגיע כאשר לפי הסטטיסטיקה, ב-29 פעמים בהן הוא סיים משחק טריפל-דאבל, הווריוס לא הפסידו. עם הפסד בודד בלבד מול 29 ניצחונות, גרין מחזיק במאזן הטוב ביותר לשחקן בתולדות ה-NBA. "מאז תחילת העונה, אנחנו קבוצה שונה לגמרי" אמר וויגינס אחרי המשחק. "אני מרגיש שאנחנו רק הולכים ומשתפרים בכל רגע. אנחנו מתחברים בדיוק בזמן הנכון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי