ג'ורדן חשף: ההתכתבות האחרונה עם קובי שהוא "לא מסוגל למחוק"

קובי בראיינט, מייקל ג'ורדן | Jamie Squire/Getty Images

בראיון ל-ESPN, אגדת ה-NBA סיפר על הזיכרון האחרון שלו מהכדורסלן שנהרג בתאונת מסוק: חילופי הודעות שבהן התלוצץ על קריירת האימון החדשה של בראיינט

(גודל טקסט)

כמעט 16 חודשים עברו מאז שקובי בראיינט, בתו ג'יאנה ושישה נוסעים נוספים נספו בתאונת מסוק, ומייקל ג'ורדן מתקשה להתגבר על האבל. אגדת הכדורסל סיפר שלשום (שלישי) בראיון ל-ESPN כי עד עצם היום הזה, הוא לא הצליח למחוק את ההתכתבות האחרונה שלו עם בראיינט ב-SMS, וגם לא את מספר הטלפון שלו.

"אני לא יודע למה, אבל אני פשוט לא יכול למחוק את זה", אמר ג'ורדן על חילופי הודעות הטקסט בינו לקובי ב-8 בדצמבר 2019, כחודש וחצי לפני הטרגדיה. כדורסלן העבר נזכר בהתאקלמות של אגדת לוס אנג'לס לייקרס לחיים שאחרי הפרישה: "הוא היה כל כך שמח, הלך לו כל כך טוב". מסתבר שהשיחה האחרונה החלה מהתרשמות של בראיינט מהטקילה שמיוצרת על ידי חברה בה ג'ורדן הוא אחד הבעלים: "הטקילה הזו אדירה", סימס קובי ל-MJ, שענה: "תודה אח שלי". "המשפחה בסדר?", שאל בראיינט את ג'ורדן שהשיב: "הכל טוב. ושלך?", "הכל טוב", כתב בראיינט.

באותו שלב מייקל החליט להשתעשע ולעקוץ את חברו על קריירת האימון שהתחיל בקבוצה של ג'יאנה. "חג שמח. מקווה שנשתמע בקרוב. קואוץ' קובי?!", המשיך ג'ורדן, שהתייחס להודעה הזו בראיון ל-ESPN: "הוספתי את האמוג'י הקטן הזה שבוכה מצחוק". בראיינט ענה: "בחזרה, גבר. היי קואוץ', אני יושב על הספסל בזה הרגע ואנחנו קורעים את הקבוצה הזו. 8:45".

קובי שומר על מייקל בתחילת הקריירה | VINCE BUCCI/AFP via Getty Images

גדול שחקני שיקגו בולס בכל הזמנים הסביר בראיון מדוע הוא לא מוחק את ההתכתבות: "אני פשוט אוהב את ההודעה הזו, כי היא מראה את הטבע התחרותי של קובי. סגנון המשחק שלו היה זהה לשלי. הוא נשאר נאמן לדרך שלו ואני מכבד את זה".

כזכור, בחודש שעבר נודע כי ג'ורדן נבחר להציג את בראיינט המנוח בטקס הכניסה שלו להיכל התהילה של הכדורסל. "בהתחלה חשבתי שאולי אהיה קצת מתוח מזה, אבל אז הבנתי שאני לא אהיה מתוח מהפגנת רגשות כלפי מישהו שכל כך אהבתי", הוסיף 'הוד אווירותו', "זה הצד האנושי שלי. אנשים נוטים לשכוח שיש לי אחד כזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי