בארה"ב מציעים לוושינגטון להעביר את דני אבדיה בטרייד

דני אבדיה | Julio Aguilar/Getty Images

לפי מאמר שפורסם באתר אמריקאי, לוויזארדס משתלם לבצע עסקה הכוללת את הרוקי הישראלי, ברטנס ובחירת סיבוב ראשון עתידית בתמורה לסנטר הנהדר של אינדיאנה פייסרס, מיילס טרנר. האם אבדיה יגיע לקבוצתו השנייה ב-NBA?

(גודל טקסט)

לאחר שנפצע בחודש שעבר ובכך סיים את עונת הבכורה שלו ב-NBA, דני אבדיה מסתכל לעבר העונה הבאה שתהיה השנייה שלו בליגה הטובה בעולם. למרות זאת, האם אנחנו בדרך לתפנית מפתיעה בקריירה של הרוקי הישראלי? לפי מאמר שפורסם היום (חמישי) ב"אינקוויסיטר" האמריקאי, לקבוצתו של אבדיה, וושינגטון וויזארדס, כדאי לבצע עליו טרייד ובכך להשתדרג מקצועית מהעסקה.

בכתבה נטען כי וושינגטון מבינה שעליה לנצל את העובדה ששני כוכביה, בראדלי ביל וראסל ווסטברוק, נמצאים בכושר שיא, וכי אם ברצונה להיאבק על צמרת המזרח בעונה הבאה היא תיאלץ לבצע שינויים בסגל. לכן, הטרייד שהוצע לוויזארדס מדבר על העברתם של דיוויס ברטאנס, אבדיה, ובנוסף לשניהם גם בחירת סיבוב ראשון עתידית, בתמורה לסנטר המצוין של אינדיאנה פייסרס, מיילס טרנר.

הרעיון מאחורי הטרייד נובע מכך שקבוצתו של סקוט ברוקס זקוקה לחיזוק הגנתי, כאשר טרנר יכול להיות הפתרון האידיאלי עבורה בכל הנוגע לחלק זה במגרש. ב-47 הופעות העונה במדי הפייסרס, טרנר מעמיד 12.7 נקודות, 6.6 ריבאונדים ולא פחות מ-3.4 חסימות בממוצע למשחק. ומה לגבי אבדיה? על הישראלי נכתב כי "אינדיאנה יכולה רק להרוויח מכך שתקבל מישהו כמו אבדיה, שחקן צעיר שיכול להתפתח בצורה מבטיחה".

דני אבדיה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי