פילי הבטיחה את פסגת המזרח, וושינגטון תשחק בטורניר הפליי-אין

פורקאן קורקמז, בן סימונס | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

הסיקסרס הביסו את אורלנדו ושריינו את המקום הראשון, יוטה קרובה לעשות זאת במערב אחרי שגברה על אוקלהומה סיטי. ווסטברוק רשם עוד טריפל דאבל בניצחון על קליבלנד, דאלאס עלתה סופית לפלייאוף ודנבר שלישית במערב

(גודל טקסט)

פלייאוף ה-NBA בפתח וכל מה שנותר בעונה הסדירה הם קרבות המיקום בכל אחד מן האזורים. הלילה (בין שישי לשבת) פילדלפיה הבטיחה את ראשות המזרח לאחר שהביסה את אורלנדו, בעוד יוטה עומדת כפסע מהשגת יתרון ביתיות לכל הפלייאוף, אחרי שגברה על אוקלהומה סיטי. מעבר לכך, וושינגטון שריינה מקום בטורניר הפליי-אין בזכות ניצחון על קליבלנד, דנבר עקפה את הקליפרס בטבלת המערב ודאלאס, שהכניעה את טורונטו, השיגה מקום מובטח בפלייאוף.

פילדלפיה 76' – אורלנדו מג'יק 97:122

לראשונה מאז 2001, אז הגיעו עד לסדרת הגמר עם אלן אייברסון ככוכב הראשי, הסיקסרס מסיימים את העונה הסדירה בפסגת המזרח. המארחת ברחה בזכות רבע שני מוחץ בו ניצחה 19:39 והמשיכה כל הדרך לניצחון ה-48 שלה, כשסת' קרי הוביל את הקלעים עם 20 נקודות וג'ואל אמביד הוסיף דאבל-דאבל של 13 ו-11 ריבאונדים. באורלנדו, שמזמן עברה לחשוב על דראפט 2021, בלט איגנס בראזדיקיס שקלע 21.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר – יוטה ג'אז 109:93

הג'אז במרחק של משחק וחצי מפיניקס המדורגת שנייה במערב, וניצחון על סקרמנטו ביום ראשון או לחילופין הפסד של הסאנס באחד משני המשחקים שנותרו להם מול סן אנטוניו, יבטיח סופית ליוטה את המאזן הכי טוב בליגה. בויאן בוגדנוביץ' תרם 22 נקודות לקבוצה של קווין סניידר, רודי גובר רשם דאבל-דאבל נפלא עם 16 נקודות ו-18 ריבאונדים וג'ורדן קלארקסון הוסיף 18 נקודות מהספסל. אצל הת'אנדר בלטו סבי מיחאליוק עם 19 נקודות וגבריאל דק עם 18.

וושינגטון וויזארדס – קליבלנד קבאלירס 105:120

לפני פחות מחודש וחצי, הוויזארדס עמדו על מאזן של 17 ניצחונות לעומת 32 הפסדים. מאז הם ניצחו ב-16 מ-22 המשחקים האחרונים והלילה הם הבטיחו את המקום בפליי-אין, בו דני אבדיה הפצוע יקווה לראות את חבריו מעפילים לפלייאוף על חשבון אינדיאנה ובוסטון או שארלוט. ראסל ווסטברוק סיים עם (ניחשתם נכון) טריפל דאבל שכלל 21 נקודות, 17 אסיסטים ו-12 ריבאונדים, והצטרף לג'ון סטוקטון ולאייזיאה תומאס ברשימת השחקנים היחידים בהיסטוריית ה-NBA שמסרו 15 אסיסטים ומעלה בשבעה משחקים רצופים. בראדלי ביל הפצוע נעדר שוב. בצד השני, קולין סקסטון קלע 26 עבור הקאבלירס.

ווסטברוק רשם עוד טריפל-דאבל | Scott Taetsch/Getty Images

דטרויט פיסטונס – דנבר נאגטס 104:91

החבורה מקולורדו עלתה למקום השלישי במערב ותגיע ממנו לפלייאוף אם תנצח במשחק האחרון שלה בעונה הסדירה, זאת הודות להפסד של לוס אנג'לס קליפרס מול יוסטון רוקטס. ניקולה יוקיץ', אחד המועמדים הבולטים ל-MVP, רשם טריפל דאבל עם 20 נקודות, 15 ריבאונדים ו-11 אסיסטים ב-26 דקות בלבד. גם מרקוס הווארד קלע 20 עבור דנבר, שרשמה ניצחון שלישי רצוף. האמידו דיאלו סיפק 18 נקודות ו-12 ריבאונדים לדטרויט.

דאלאס מאבריקס – טורונטו ראפטורס 110:114

לוקה דונצ'יץ' וחבריו הובילו במשך כל המשחק בדרך להבטחת מקום בין שש הראשונות במערב (כרגע מדורגים במקום החמישי), שמעניק להם את הכרטיס לפלייאוף מבין להתמודד בטורניר הכניסה אליו, שייערך בין שלישי לרביעי הקרובים. קריסטאפס פורזינגיס הוליך את דאלאס עם 21 נקודות ו-10 ריבאונדים, דונצ'יץ' סיים עם טריפל דאבל של 20 נקודות, 11 אסיסטים ו-10 ריבאונדים. ג'יילן האריס קלע 31 לזכות הראפטורס, שייפרדו מקייל לאורי בפגרה ויקוו לבנות מחדש סגל שיתחרה בפלייאוף.

תוצאות נוספות
יוסטון רוקטס – לוס אנג'לס קליפרס 115:122
ממפיס גריזליס – סקרמנטו קינגס 106:107
גולדן סטייט ווריירס – ניו אורלינס פליקנס 122:125

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי