עם כל הכוכבים: הלייקרס ניצחו באינדיאנה, הנטס גברו על הבולס

לברון ג'יימס, אנתוני דייויס | Ron Hoskins/NBAE via Getty Images

לברון התעלה בסיום וסידר לאלופה 115:122 בחוץ. דוראנט, הארדן ואירווינג שבו לשחק יחד וניצחו 91:105. הניקס גברו על שארלוט לאחר הארכה, טריפל-דאבל לרנדל. פיניקס הביסה את סן אנטוניו, בוסטון את מינסוטה

(גודל טקסט)

רגע לפני שהעונה הרגילה ב-NBA מגיעה לסיומה, חמישה משחקים התקיימו הערב (שבת). ברוקלין שיחקה לראשונה מאז פברואר עם שלושת הכוכבים הגדולים וגברה 91:105 על שיקגו. ניו יורק ניצחה את שארלוט 109:118 לאחר הארכה, ולוס אנג'לס לייקרס, בהרכב מלא, השיגה 115:122 חשוב בחוץ על אינדיאנה. פיניקס הלוהטת הביסה בחוץ 103:140 את סן אנטוניו, בוסטון גברה 108:124 על מינסוטה.

ברוקלין נטס – שיקגו בולס 91:105

בפעם השמינית בלבד העונה, שלישיית הכוכבים של קווין דוראנט, ג'יימס הארדן וקיירי אירווינג שיחקה ביחד. למרות כוח האש הרב, דווקא האורחת היא זו שפתחה בריצת 0:12. הקבוצה מעיר הרוחות הובילה לכל אורך הרבע הראשון, אך ברבע השני הנטס ביצעו את המהפך והובילו בעשר נקודות בהפסקה. הרוקי פטריק וויליאמס הקטין את ההפרש בתחילת המחצית השנייה, אבל הקבוצה מהמקום השני במזרח הצליחה לברוח והבטיחה את הניצחון.

קיירי אירווינג הוביל את קלעי המנצחת עם 22 נקודות, ג'ף גרין הוסיף 19. קווין דוראנט וג'יימס הארדן הסתפקו ב-12 וב-5 נקודות בהתאמה. פטריק וויליאמס בלט מנגד עם 24, ת'דאוס יאנג קלע 19 משלו. חניכיו של סטיב נאש שומרים על המקום השני במזרח לקראת ערב סיום העונה הרגילה, בעוד המפסידה תסיים את העונה שלה מחר כשהיא במקום ה-11 במזרח.

ג'יימס הארדן, קווין דוראנט | Sarah Stier/Getty Images

אינדיאנה פייסרס – לוס אנג'לס לייקרס 122:115

כמו ברוקלין, גם האלופה המכהנת הגיעה בסגל מלא לקראת הישורת האחרונה של העונה הרגילה. עם לברון ג'יימס, אנת'וני דייויס ודניס שרודר שיצא מבידוד, הלייקרס שייטו לניצחון ואף הוליכו ב-14 הפרש כשבע דקות לסיום. סדרת סלים של קאריס לוורט וקלאן מרטין הקטינו את ההפרש לשלוש, אך באותו רגע ג'יימס התעלה עם שבע נקודות רצופות עבור קבוצתו שסגרו סיפור.

אנתוני דייויס הוביל את המנצחת עם 28 נקודות ו-10 ריבאונדים, בעוד לברון ג'יימס תרם 24 נקודות, 7 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. קאריס לוורט בלט אצל המפסידה עם 28 משלו. האלופה השתוותה לפורטלנד במקום השישי במערב, ורק מחר ייקבע אם היא תשתתף בטורניר הפליי-אין. הפייסרס מדורגים במקום התשיעי במזרח, אך בערב הנעילה הם יוכלו לטפס מקום אחד בטבלה.

אנתוני דייויס | Ron Hoskins/NBAE via Getty Images

ניו יורק ניקס – שארלוט הורנטס 109:118

הקבוצה הביתית, שמתכוננת להופעתה הראשונה בפלייאוף מאז 2013, הובילה לבטחה במשך רוב ההתמודדות, אך האורחת שפיגרה ב-18 נקודות ברבע השני ביצעה מהפך בדרך ליתרון ארבע בתחילת הרבע האחרון. ג'וליוס רנדל קבע יתרון שלוש לניקס כארבע דקות וחצי לסיום, ולאחר מכן הקבוצות לא הצליחו לקלוע מהשדה במשך כשלוש דקות. טרי רוזייר קבע שוויון כחצי דקה לסיום והמשחק נגרר להארכה.

בחמש הדקות הנוספות התעלו אלק ברקס ונרלנס נואל, שהבטיחו את הניצחון עבור הקבוצה של טום ת'יבודו. את המנצחת הוביל ג'וליוס רנדל עם טריפל-דאבל של 33 נקודות, 10 ריבאונדים ו-13 אסיסיטים. רג'י בולוק הוסיף 17, ובצד השני בלטו שני שחקני הספסל, מיילס ברידג'ס ודבונטה גרהאם, שקלעו 30 ו-25 נקודות בהתאמה. הניקס משתווים לאטלנטה הרביעית לקראת ערב הנעילה. ההורנטס, שמדורגים במקום השמיני במזרח, ינסו להבטיח את ההשתתפות בפלייאוף דרך טורניר הפליי-אין.

ג'וליוס רנדל, לאמלו בול | Elsa/Getty Images

סן אנטוניו ספרס – פיניקס סאנס 140:103

הסאנס ממשיכים בעונה הנפלאה שלהם, והערב הם סיפקו הצגה מהרגע הראשון. דווין בוקר בלט ברבע הראשון וסידר לאורחת יתרון 17:34 אחרי 12 דקות. הקבוצה של גרג פופוביץ' לא הצליחה להוות תחרות ליריבתה, ובשלבים מסוימים הפיגור היה גדול מ-40. שבעה שחקנים של המנצחת קלעו בספרות כפולות, ובראשם ניצב דווין בוקר שקלע 27. קלדון ג'ונסון וגורג'י ג'נג הובילו את קלעי המפסידה עם 18 כ"א. פיניקס נמצאת כעת במקום השני במערב, ניצחון אחד מתחת ליוטה. לעומת הסאנס, הספרס מדורגים במקום העשירי ויקוו לשוב לפלייאוף לאחר שנת היעדרות דרך טורניר הפליי-אין.

מינסוטה טימברוולבס – בוסטון סלטיקס 124:108

למרות שהגיעה למשחק ללא ג'יילן בראון, קמבה ווקר ומרקוס סמארט, הירוקים גברו בחוץ על הקבוצה מתחתית המערב. האורחת סיימה את הרבע הראשון ביתרון 11. מאותו הרגע ההפרש הלך וצמח, וסגנית אלופת המזרח לא הביטה לאחור. ג'ייסון טייטום בלט עם 26 נקודות, אוון פורנייה הוסיף 18. קארל אנתוני טאונס בלט מנגד עם 24 נקודות ו-14 ריבאונדים, הרוקי אנתוני אדוארדס קלע 23. בוסטון תסיים את העונה במקום השביעי במזרח ותתמודד בטורניר הפליי-אין.

ג'ייסון טייטום | David Sherman/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי