"יחיד במינו": קובי בראיינט נכנס להיכל התהילה של ה-NBA

קובי בראיינט נכנס להיכל התהילה | David Dow/NBAE via Getty Images

הכוכב המנוח, שנהרג בהתרסקות מסוק טראגית יחד עם בתו, קיבל את הכבוד בטקס מרגש. אשתו, שקיבל את הפרס מג'ורדן: "היית האהוב עליו. היא דיבר על התואר הזה שבוע לפני שנהרג". גם דאנקן וגארנט נכנס להיכל התהילה

(גודל טקסט)

כמעט שנה וחצי עברה מאז מותו הטראגי של קובי בראיינט, שלא הצליח להותיר עין יבשה. הכוכב המנוח נהרג בהתרסקות מסוק יחד עם בתו ג'יג'י, והותיר את העולם כולו בשוק. הלילה (בין שבת לראשון) הוא קיבל כבוד ענק כשבטקס מרגש נכנס להיכל התהילה של ה-NBA יחד עם קווין גארנט וטים דאנקן.

מן הסתם וכצפוי, דאנקן וגארנט הפכו לחלק המשני בערב הזה, בו כל הנוכחים הזילו דמעות עם כניסתה של ונסה בראיינט לבמה, לקבלת התואר המרגש. אשתו התקבלה לקול תשואות מהקהל, והצליחה לרגש את כולם עם הנאום שלה.

"אני בטוחה שהוא צוחק עכשיו בשמיים", אמרה ונסה בראיינט. "לעולם לא יהיה מישהו כמוהו, הוא היה יחיד במינו וגדול מהחיים. תמיד הוא היה צנוע וחבל שהוא לא פה לקבל את הפרס הזה. ג'יג'י הייתה כל כך גאה בו. שבוע לפני שהוא נהרג הוא דיבר על הפרס הזה, הוא רצה לקבל אותו, למרות שהוא לא היה אחד שמדבר על פרסים".

ונסה גם החמיאה למייקל ג'ורדן, אשר ליווה אותה לבמה לקבלת התואר: "היית השחקן האהוב עליו. קובי שיחק פצוע וכואב הרבה פעמים כי כילד הוא ראה את השחקן האהוב עליו משחק כשהוא מדמם מהאף. אנשים לא יודעים את זה. הוא אף פעם לא רצה לאכזב את האוהדים, הוא אמר 'מה עם אלה ששילמו כסף כדי לבוא לראות אותי?', אז הוא היה משחק פצוע".

ונסה בראיינט, מייקל ג'ורדן | Maddie Meyer/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי