וושינגטון ניצחה וסיימה שמינית במזרח, גולדן סטייט שמינית במערב

דאוויס ברטאנס, ראסל ווסטברוק, בראדלי ביל | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

הוויזארדס חזרו ממינוס 16 ורשמו 110:115 על שארלוט, שבזכותו עקפו אותה בטבלה ושיפרו את דירוגם בפליי-אין, לאחר מכן הווריירס הורידו את ממפיס למקום ה-9 הודות ל-101:113 ביתי. הניקס במקום הרביעי

(גודל טקסט)

העונה הסדירה ב-NBA תגיע הלילה (בין ראשון לשני) לסיומה וכבר בשעות הערב המוקדמות קיבלנו קרבות מיקום חשובים. וושינגטון השיגה ניצחון ביתי על שארלוט שבזכותו תגיע לטורניר הפליי-אין מהמקום השמיני, בעוד אינדיאנה סיימה תשיעית אחרי שגברה על טורונטו. במקביל, ניו יורק הבטיחה את המקום הרביעי אחרי שהכניעה את בוסטון. מאוחר יותר גולדן סטייט הבטיחה את המקום השמיני במערב לאחר 101:113 על ממפיס.

וושינגטון וויזארדס – שארלוט הורנטס 110:115

איזה סיום עונה אדיר לקבוצה של סקוט ברוקס. למרבה הצער, דני אבדיה צפה מהצד, בזמן שחבריו ניצחו 17 מתוך 23 המשחקים האחרונים. חודש וחצי בלבד עברו מאז שהמקום בפליי-אין נראה רחוק מאוד מהוויזארדס, אך לא רק שהכרטיס לטורניר הושג, הערב וושינגטון גם שיפרה את מעמדה באופן משמעותי: בזכות התוצאה, היא תזדקק לניצחון אחד בלבד (במקום שניים) כדי לעלות לפלייאוף. ביום שלישי, הוויזארדס יתארחו אצל בוסטון סלטיקס לקרב ישיר על המקום השביעי ואם יפסידו, הם יארחו את המנצחת בין שארלוט לאינדיאנה. עבור האורחת מדובר באכזבה גדולה, שכן ההפסד הוריד אותה מהמקום השמיני לעשירי.

ראסל ווסטברוק הוסיף עוד טריפל-דאבל לרשימה הארוכה שלו בקריירה בכלל ובעונה הנוכחית בפרט, כאשר קלע 23 נקודות, הוריד 15 ריבאונדים ומסר 10 אסיסטים. בראדלי ביל הוביל הוביל את וושינגטון עם 25 נקודות, שעזרו למחוק פיגור בן 16 נקודות בדרך לניצחון המרשים. אצל ההורנטס, טרי רוזייר קלע 22 ולאמלו בול הוסיף 17.

ווסטברוק. מקום שמיני במזרח ועוד טריפל דאבל | Will Newton/Getty Images

טורונטו ראפטורס – אינדיאנה פייסרס 125:113

הפייסרס הרוויחו את הזכות לארח את שארלוט במשחק הראשון בפליי-אין, למרות ששיחקו ללא מיילס טרנר ומלקולם ברוגדון, בין השאר. למזלם, ממול עמדה יריבה שכבר מזמן איבדה סיכוי להאריך את העונה שלה מעבר לחודש מאי, ודומנטאס סאבוניס חזר מהיעדרות של משחק אחד כדי לרשום דאבל-דאבל מספר 48 העונה ולהוביל את הקבוצה לניצחון. 25 נקודות ו-16 ריבאונדים היו לליטאי המצוין, שנעזר בשיא קריירה של אושיי בריסט, אשר קלע 31. מלקאי פלין רשם 27 נקודות לזכות הראפטורס, סטנלי ג'ונסון הוסיף 24.

ניו יורק ניקס – בוסטון סלטיקס 92:96

הסלטיקס העניקו מנוחה לכוכבים לקראת משחק הפליי-אין ביום שלישי וקבוצתו של טום ת'יבודו ניצלה זאת כדי להבטיח את יתרון הביתיות בסיבוב הראשון בפלייאוף, לראשונה מאז 2013. אר ג'יי בארט הוביל את קלעי הניקס עם 22 נקודות, בעוד ג'וליוס רנדל תרם 20, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. ג'בארי פארקר סיים עם 18 ו-7 ריבאונדים עבור בוסטון, טרמונט ווטרס קלע 17.

הניקס הבטיחו את יתרון הביתיות | Garrett Ellwood/NBAE via Getty Images

סן אנטוניו ספרס – פיניקס סאנס 123:121

ריצה של הספרס בדקות הסיום לא הספיקה כדי לנצח את הסאנס, שצריכים הפסד של יוטה לסקרמנטו בהמשך הלילה כדי לסיים את העונה הסדירה בפסגת המערב. מי שחתום על הניצחון הוא איטוון מור, שצלף שתי שלשות ב-68 השניות האחרונות של המשחק, השנייה שבהן כשהשעון הראה 2.2, והכניע את סן אנטוניו אחרי שהמארחת רצה 0:9 ברבע הרביעי וחזרה מפיגור דו ספרתי ליתרון, שלא מחזיק מעמד. מור גם הוביל את קלעי המנצחת עם 22 נקודות, ג'בון קרטר כמעט רשם טריפל דאבל כשסיים עם 19 נקודות, 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. דמאר דרוזן בלט בקבוצה של גרג פופוביץ', עם 23 נקודות.

גולדן סטייט ווריירס – ממפיס גריזליס 101:113

ברגע האחרון הווריירס עלו למקום השמיני על חשבונם של הגריזליס והגדילו משמעותית את הסיכויים להעפיל לפלייאוף דרך הפלייאין. לאחר מחצית הפכפכה סטף קרי וחבריו הגדילו את הפער ל-17 בסוף הרבע השלישי. ממפיס עדיין לא ויתרה – ויונאס ולנצ'יונאס הפך את התוצאה בתום ריצת 7:24, אך מכאן גולדן סטייט יצאה לריצה משלה, הגדילה בחזרה את הפער לדו ספרתי, וכאמור תגיע לפלייאין דרך המקום השמיני.

קרי שסיים כמלך הסלים של הליגה, שוב כיכב עם 46 נקודות, 9 אסיסטים ו-7 כדורים חוזרים. אנדרו וויגינס הוסיף 21 נקודות ו-10 ריבאונדים ודריימונד גרין פלרטט עם טריפל דאבל לאחר 14 נקודות 9 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. ולנצ'יונאס הוביל את רשימת קלעי ממפיס עם 29 נקודות ו-16 ריבאונדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי