לברון מפרגן לקרי: "הוא ראוי להיות ה-MVP של השנה"

לברון ג'יימס, סטף קרי | Harry How/Getty Images

לפני משחקי הפליי-אין העוצרים נשימה בין הלייקרס שסיימו רק במקום השני לבין גולדן סטייט, הכוכב הבהיר: "לפני תחילת העונה לא ספרו אותו, הוא הוכיח כמה הוא גדול"

(גודל טקסט)

לוס אנג'לס לייקרס, אלופת ה-NBA המכהנת, סיימה את העונה הסדירה הלילה (בין ראשון לשני) כשהיא רק במקום השביעי במערב, בשל ניצחונה של פורטלנד על דנבר נאגטס. על כן, היא תפגוש את גולדן סטייט ווריורס במשחקי הפליי-אין בעוד שלושה ימים. לברון ג'יימס ישחק נגד "אויב" מוכר – סטף קרי שרושם עונה אדירה ואמש המטיר 46 נקודות על ממפיס. כוכב הלייקרס החמיא ליריבו וטען שהוא צריך לזכות בתואר ה-MVP.

"רק תסתכלו על מה שהוא עשה השנה", אמר ג'יימס לאחר הניצחון 98:110 על ניו אורלינס פליקנס. "אני לא רואה על שום אופציה אחרת, אם אתם חושבים על MVP. אף אחד לא ספר אותו לפני תחילת העונה. אם לא הוא אז על מי נסתכל? לסטף לדעתי הייתה העונה הטובה ביותר בשנה כולה, הוא הוכיח עד כמה הוא גדול". אולם, לברון סייג ואמר שלדעתו קרי לא יזכה בסוף בפרס היוקרתי.

על העונה הנוכחית של הלייקרס הוסיף הכוכב: "ברור שרצינו לשחק יותר טוב העונה, אבל היו פציעות רבות וזה גבה מחיר כבד", אמר לברון והתייחס לבעיות שלו בקרסול וכן להיעדרותו של אנתוני דייויס במשך תשעה שבועות. "אבל אני מצפה מאוד לאתגר הזה. זה אתגר נוסף מבחינתי ואני מצפה לו. נצטרך להתכונן למשחק הזה בצורה הכי טובה שיש, לגולדן סטייט יש DNA של אלופה והיא קבוצה נהדרת".

לברון מחפש זכייה בתואר אליפות חמישי בקריירה שלו ובכך תוכל הלייקרס להתנתק מבוסטון סלטיקס שלשתיהן 17 זכיות. "כדי לזכות באליפות נראה שעליה לשלוף משהו חסר תקדים", נכתב ב-"ESPN". יוסטון רוקטס זכתה בתואר ב-1995 כשהייתה במיקום הנמוך ביותר – השישי.

דיוויס אמר: "אנחנו מרגישים טוב ובטוחים בקשר לקבוצה שלנו. המאמן אמר לנו לאחר ההפסד האחרון להישאר ביחד ולחשוב היטב לאן נגיע בעוד שבועיים. אנחנו קבוצה הרבה יותר טובה כעת, הזמן עבר. הקבוצה בריאה וזה הכי חשוב. אנחנו מוצאים את הקצב שלנו. לא נקרא לעונה הזו מוצלחת, אבל אנחנו יכולים לעשות משהו מיוחד ולזכות בתואר".

קרי, שצלף 46 נקודות כאמור והוסיף 7 ריבאונדים ו-9 אסיסטים במהלך הניצחון האחרון 101:113 על ממפיס גריזליס, שמר על איפוק: "לא ממש חשוב לי מה אומרים או כותבים. היכולת של הקבוצה כולה הכי חשובה. אם אני משחק טוב והקבוצה מצליחה – אני מאושר. אני נרגש לשחק נגד לברון, המשחקים מולו תמיד מתעלים לרמה אחרת, אלה משחקים אגדיים. זה מוציא ממך משהו נוסף, אנרגיות נוספות. אני כבר לא יכול לחכות לזה".

סטף קרי | Noah Graham/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי