זאק לאבין במסר לבולס: "אני רוצה את מה שמגיע לי"

זאק לאבין | Nic Antaya/Getty Images

הקלע, שרשם את עונתו הטובה בקריירה והעמיד ממוצעי שיא, נשאל על עתידו ורמז בבירור כי הוא מצפה לשכר הגבוה ביותר שהוא זכאי לקבל. שיקגו תמלא את רצונו או תחפש להעבירו בטרייד?

קבוצות: שיקגו בולס
(גודל טקסט)

2020/21 הייתה עונת השיא בקריירה של זאק לאבין, שרשם את הממוצעים הגבוהים ביותר שלו אי פעם בנקודות, ריבאונדים, אסיסטים ואחוזי קליעה. בקיץ הקרוב, כוכב שיקגו בולס זכאי להארכת חוזה שתשדרג את שכרו, אך לא לחוזה מקסימום, כאשר בתום העונה הבאה יסתיים ההסכם שלו עם הקבוצה מעיר הרוחות. הערב (שני) לאבין נשאל לגבי עתידו וסיפק הצהרה ברורה.

בשבוע שעבר צצו דיווחים על כך שהקלע עשוי להסכים לקיצוץ בשכרו על מנת לסייע להנהלה לשפר את הצוות המסייע סביבו וסביב ניקולה ווצ'ביץ', אולם מדבריו של לאבין מתפרש מסר אחר לגמרי: "אני אוהב את שיקגו. בסופו של יום זה עסק. אני רוצה את מה שמגיע לי, לחלוטין", אמר הגארד ל-NBC באשר לחוזה הבא שלו.

במקרה שיחליט להפוך לשחקן חופשי בקיץ הבא, לאבין יהיה זכאי לחוזה בגובה 200 מיליון דולר לחמש שנים, אופציה שמבחינה כלכלית נחשבת לטובה יותר עבורו, ללא שום ספק. הבולס מן הסתם יעדיפו להעבירו בטרייד כבר בפגרה הקרובה אם הגארד לא יהיה מוכן לחתום על חוזה חדש, כדי שלא לאבד אותו ללא תמורה בעוד שנה. מבחינת לאבין, במקרה שיסכים להישאר בשורות הבולס הוא כנראה ייאלץ לוותר על סכום מסוים של כסף, כך שהקבוצה שלו תוכל להתחזק מספיק על מנת להתחרות על מקום בפלייאוף המזרח.

צירופו של ווצ'ביץ' בטרייד לקראת סוף חודש מרץ האחרון הפיח תקוות בשיקגו בולס, שחלמה לסיים את העונה הסדירה ב-NBA עם כרטיס לטורניר הפליי-אין לכל הפחות. אלא שנגיף הקורונה ופציעת ברך מהן סבל לאבין, גרמה לכך שה"שוורים" הפסידו תשעה מתוך 18 המשחקים האחרונים ויצאו לפגרה מוקדם מהרצוי. הכוכב הבכיר של הקבוצה קלע 27.4 נקודות, הוריד 5 ריבאונדים, מסר 4.9 אסיסטים בממוצע למשחק, כשהוא מדייק ב-50.7% מהשדה בכלל ו-41.9% בזריקות לשלוש בפרט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי