ברוקס: "היינו גרועים, לא נראינו ככה מאז פיניקס לפני חודשיים"

ראסל ווסטברוק | Maddie Malhotra/Getty Images

וושינגטון וויזארדס נכנעה 118:110 בבוסטון ותתמודד נגד אינדיאנה פייסרס על הכרטיס האחרון לפלייאוף, המאמן לא תירץ: "אף אחד לא ניסה לשחק רע, אבל זה קרה ופשוט לא היינו טובים". ברטאנס: "לקלעים יש ימים כאלה"

(גודל טקסט)

ג'ייסון טייטום לקח את בוסטון סלטיקס במו ידיו לפלייאוף כשקלע 50 נקודות (32 מהן במחצית השנייה) בניצחון הגדול 100:118 על וושינגטון וויזארדס, וכעת כל העיניים נשואות למשחק שייערך בלילה שבין חמישי לשישי בבירה, אז תארח וושינגטון וויזארדס את אינדיאנה פייסרס.

ווסטברוק וביל נעצרו על 20 ו-22 נקודות בהתאמה בבוסטון וחבריו של דני אבדיה נעצרו אחרי שני ניצחונות רצופים, אבל הם בוודאי יגיעו מעודדים למפגש המכריע נגד אינדיאנה לאור העובדה שבשני המשחקים האחרונים בין הקבוצות שנערכו בתחילת החודש, בוושינגטון ובאינדיאנה, יצאו הוויזארדס עם ידם על העליונה.

המאמן סקוט ברוקס אמר על ההפסד הלילה: "בעיית העבירות היתה מכריעה, אבל ביצענו את העבירות האלו ולא בגלל זה הפסדנו. בוסטון שיחקה יותר טוב מאיתנו, שלא יהיה ספק. היה לנו משחק גרוע. לא היה לנו אחד כזה חודשיים בערך, מאז המשחק בפיניקס. אף אחד לא ניסה לפגוע בנו או לשחק רע, אבל זה קרה ופשוט לא היינו טובים".

דייויס ברטאנס, שהחטיא את כל שבע ניסיונות מחוץ לקשת, נשאל על כך ואמר בקצרה: "לכל קלע יש ימים שלא הולך לו. זה היה יום כזה". גם ראסל ווסטברוק, "שיאן הטריפל דאבל" החדש, רשם אולי את הופעתו הכי חלשה בשבועות האחרונים כשקלע רק שש נקודות, לקח כדור חוזר אחר ולא מסר אף אסיסט במחצית השנייה – דווקא בעונה אותה סיים עם 24 משחקים של טריפל דאבל מ-29 האחרונים.

בראדלי ביל, שאינו כשיר במאת האחוזים, סיכם: "עלינו להבין שמדובר בפלייאוף וכולם חייבים להרים את הרמה שלהם. אנחנו חייבים להיות טובים יותר בראש, להרים אותו וזה גם מה שאמרתי לחבר'ה. לגביי, אני לא יכול להתפוצץ כפי שאני רוצה, אבל אני עדיין מהווה סכנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי