בלייקרס חוששים מקרי: "הוא ראש הנחש, יכול לנצח משחקים לבדו"

לברון ג'יימס וסטף קרי | Jim Poorten/NBAE via Getty Images

בארה"ב מתרגשים לקראת קרב הענק במסגרת הפליי-אין, שיפגיש את לברון ג'יימס וגארד הווריורס במשחק בו המנצחת תזכה בכרטיס כניסה לפלייאוף. דייויס נחוש ביכולת קבוצתו: "לא אכפת לנו מהטבלה, אנחנו מסוגלים להכל"

(גודל טקסט)

לאורך כל העונה נשמעו דיבורים רבים סביב טורניר הפליי-אין הקצרצר. מעבר לכך, לא מעט שחקנים ואנשי מקצוע ב-NBA יצאו נגד הפורמט וטענו כי הוא מטופש ולא יעיל. למרות זאת, בלילה הקרוב (בין רביעי לחמישי) נקבל משחק שגם בחלומותיהם הורודים ביותר מקימי השיטה לא העלו על דעתם, כשג'יימס ולוס אנג'לס לייקרס יארחו את סטף קרי וגולדן סטייט ווריורס למשחק בו המנצחת תעפיל לפלייאוף ותתמודד מול פיניקס סאנס בסיבוב הראשון במערב.

למי שהספיק לשכוח, צמד הסופרסטארים חלק יחד ארבע סדרות גמר רצופות בין השנים 2015 ל-2018, אז קליבלנד של ג'יימס התמודדה נגד גולדן סטייט של קרי באחת היריבויות המפוארות שידעה הליגה. "מדובר פה על שניים מהשחקנים הטובים אי פעם", אמר מאמן גולדן סטייט סטיב קר. בעקבות זאת, כל מפגש בין פורוורד האלופה לגארד הווריורס מייצר עניין רב, על אחת כמה וכמה כאשר על הכף מונח כרטיס ישיר לפלייאוף והימנעות ממשחק על כל הקופה שעלול להוביל לסיום העונה של אחד מהשניים.

בלייקרס יגיעו למשחק לאחר שההגנה שלהם הוכתרה לטובה בליגה, זאת על אף שג'יימס ודייויס החמיצו יחד 63 משחקים במהלך העונה. כצפוי, השחקן העיקרי אותו האלופה תנסה לעצור הוא סטף קרי, אותו כינה דייויס "ראש הנחש" ואמר כי "דרוש מאמץ קבוצתי כדי לבלום אותו. זו לא תהיה משימה רק של הגארדים. צריך לשים עליו עין כל הזמן". גם דניס שרודר הזהיר מהצלף ההיסטורי: "הוא מסוגל לנצח משחקים לבדו אם הוא רוצה בכך".

אנתוני דייויס | Alex Menendez/Getty Images

כאמור, גולדן סטייט מגיעה למפגש במומנטום נהדר עם שישה ניצחונות ברציפות. היא סיימה את העונה הסדירה במקום השמיני בטבלת המערב, כשהיא אוחזת במאזן של 39 ניצחונות לעומת 33 הפסדים. בכך, היא יצרה לעצמה מצב בו גם במקרה של הפסד לחבורה מעיר המלאכים היא עדיין תישאר בחיים, כשתתמודד מול המנצחת במפגש בין ממפיס גריזליס לסן אנטוניו ספרס.

באשר לקרי, הגארד הפנטסטי סיים את הליגה הרגילה כשהוא זוכה בתואר מלך הסלים בפעם השנייה בקריירה, עם 32 נקודות בממוצע למשחק הכוללות 5.3 שלשות ב-42.1% מעבר לקשת. אין ספק כי אם סטיב קר רוצה להוציא משהו מהעונה הזאת, הוא יצטרך את הכוכב שלו בשיאו.

סטף קרי | Jordan Johnson/NBAE via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי