"רוצים להדהים את העולם" ולא שוכחים את אבדיה: וושינגטון חוגגת פלייאוף

בראדלי ביל | Will Newton/Getty Images

חודש מטורף של הוויזארדס סידר להם את המקום השמיני והאחרון במזרח לקראת סדרה מול המוליכה פילדלפיה, ברוקס ו-ווסטברוק התמוגגו מאושר וביל סיכם: "אחד הדברים הכי יפים שראיתי השנה"

(גודל טקסט)

זה כמעט כנגד כל הסיכויים, אבל העולה האחרונה לפלייאוף מהמזרח היא וושינגטון וויזארדס. קבוצתו של דני אבדיה, שכידוע נפצע וגמר את העונה, עד לפני קצת יותר מחודש עוד הייתה במאזן עגום במיוחד של 17:32, אבל במומנטום מטורף בהנהגת בראדלי ביל וראסל ווסטברוק היא סיימה את העונה הסדירה עם 38:34 וניצחון ענק על אינדיאנה פייסרס הלילה (בין חמישי לשישי), 115:142 במסגרת תחרות הפליי אין.

וושינגטון וויזארדס שבה לפלייאוף לאחר שנתיים ומצפה לה סדרה קשה במיוחד מול המוליכה במזרח, פילדלפיה 76' אותה תפגוש כבר ביום ראשון בערב. בתיעוד מחדר ההלבשה הלילה בוושינגטון נראה סקוט ברוקס אומר לשחקניו: "כולם עשו עבודה טובה, שיחקו חזק אנחנו נוסעים לפילדלפיה לנצח משחקים, לא רק כי אנחנו שמחים. אנחנו קבוצת כדורסל טובה וזכינו באפשרות להמשיך להראות את זה לעולם".

אבדיה הפצוע החמיץ כמעט את כל המומנטום המטורף שצברה הקבוצה, אבל חבריו לא שכחו אותו ובסיום המשחק ראסל ווסטברוק אף הזכיר את הישראלי כשנשאל על הישגי הקבוצה ואם היא מיצתה את הפוטנציאל עד תום: "אנחנו רק מתחילים. יש לנו חבר'ה בחוץ כמו תומאס בראיינט ודני אבדיה. יש לנו כמה שחקנים מאוד קשוחים בחדר ההלבשה שאני מאמין בהם. מקווה שנוכל להדהים את העולם".

5,000 אוהדי וושינגטון וויזארדס זכו לצפות בניצחון המוחץ על אינדיאנה מקרוב וכמעט לכל אורך המשחק, ובעיקר במחצית השנייה, לא הפסיקו לשאוג קריאות "MVP" לעבר בראדלי ביל שקלע 25 נקודות ב-28 דקות ולראסל ווסטברוק, שחסרו לו שני אסיסטים לטריפל דאבל נוסף בעונה בה שבר שיא היסטורי.

"אני נרגש בשביל השחקנים. אוהב לאמן את החבורה הזו. הרגע של ווסטברוק עם הקהל בסוף הרבע השלישי היה אדיר. אלו היו ה- 5000 אוהדים הכי קולניים ששמעתי אי פעם. אני אוהב את ווסטברוק מאוד ושמחתי בשבילו שהיה יכול לחגוג עם האוהדים סוף סוף", הוסיף ברוקס.

ביל סיכם: "זה כנראה אחד המשחקים הכי טובים שלנו השנה, בוודאות החשוב ביותר. למעשה זה אחד הדברים הכי יפים שראיתי השנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי