מעלים הילוך: דוראנט, אירווינג והארדן יודעים שזו רק ההתחלה

ג'יימס הארדן וג'ף גרין | Elsa/Getty Images

ברוקלין נטס התעוררה במחצית השנייה, ניצחה 93:104 את בוסטון סלטיקס לעיני כ-15,000 צופים והציפיות מכוכביה גבוהות במיוחד: "כשדוראנט התחיל לשחק באגרסיביות ולהנהיג, הכל הסתדר והתחלנו לקלוע", הודה קיירי

(גודל טקסט)

לפני ארבעה חודשים, בפעם הראשונה שברוקלין נטס שיתפה את כל שלושת האולסטארים שלה – קיירי אירווינג, קווין דוראנט והרכש שהגיע בנובמבר ג'יימס הארדן – בכל העולם כבר החלו לפתח ציפיות ולדמיין כיצד הקבוצה עתירת הכוכבים תיראה בפלייאוף. נכון שפציעות והיעדרויות האטו את הפרויקט ומנעו מהשלושה להתניע, אבל נראה שהלילה (בין שבת לראשון) בכל זאת זכינו להצצה ראשונה לקראת אשר הולך לבוא.

ברוקלין אירחה באולמה הביתי את בוסטון סלטיקס בפתיחת הסדרה וניצחה 93:104, בעיקר הודות לריצת 4:18 ברבע השלישי בהובלת דוראנט שסיים עם דאבל דאבל של 32 נקודות ו-12 כדורים חוזרים, אירווינג שקלע בסך הכל 29 נקודות והארדן, שבמשחק פושר יחסית קלע 21 נקודות, מסר שמונה אסיסטים ולקח תשעה כדורים חוזרים. בצד השני, ג'ייסון טייטום, כוכב בוסטון סלטיקס שכבר קלע העונה 50 נקודות ומעלה, נעצר על 22 בלבד וקלע שש ניסיונות בלבד מ-20 מהשדה.

"אני חושב שברגע שאנחנו נתמקד במשחק ההגנה, דברים יתחילו להסתדר עבורנו", טען דוראנט לאחר המשחק וסיפר גם על שינוי המומנטום ברבע השני, לאחר ריצת 4:11 לזכות בוסטון שאז עלתה ליתרון השיא שלה במשחק, "אני יודע שזה יישמע מוזר, אבל חזרנו מפסק הזמן רגועים יותר וזה אפשר לנו להפוך את התוצאה ולרדת למחצית בפיגור של שש נקודות. הסתכלנו על לוח התוצאות וידענו שבסוף ההתקפה שלנו תסתדר. זה מה שראיתם במחצית השנייה".

גם הארדן אמר דברים דומים ונתן את הקרדיט ל-14,391 צופים שנכחו באולם ותמכו, אחרי כמעט עונה שלמה שנערכה בדלתיים סגורות: "בהתחלה זה קצת השפיע, אני מדבר אולי בשם עצמי, אבל זה קצת זרק אותי כי זריקות לא נכנסנו וזה גם היה הווייב ביציעים. אחר כך נהיה לנו נוח וגם הזריקות התחילו להיכנס. אהבתי את הדרך בה נלחמנו וזו תזכורת נוספת עבורנו שלא נוכל לשחק בצורה מושלמת באף משחק".

אירווינג עולה מעל טייטום | Elsa/Getty Images

גם אירווינג משוכנע שכל עוד ברוקלין תמשיך כך, מקומה בשלב הבא בפלייאוף מובטח: "אני מרגיש שזו הייתה הופעה טובה של כולנו ואנחנו פשוט צריכים להמשיך כך ולנצח שלושה משחקים נוספים. ברבע השלישי קווין התחיל לשחק באגרסיביות, סחט עבירות והלך לקו העונשין וכשהמנהיגים שלנו התחילו לתת את הטון, הכל הסתדר. דוראנט למעשה פתח את המשחק עבורנו ואנחנו התחלנו לקלוע".

המאמן סטיב נאש הסכים עם כוכביו וסיכם: "היו לנו דברים קצת חדשים ושונים בהתחלה ולא היינו חדים בהתקפה, אבל מצאנו את הדרך שלנו לחזור למשחק".

טייטום. נעצר על 22 נקודות בלבד | Elsa/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי