למרות פיגור 2:0, בקליפרס מנסים לשדר ביטחון: "צריך להוריד אותם"

קוואי לאונרד | Harry How / Staff

פול ג'ורג' על הסיבה לשני ההפסדים הביתיים לדאלאס בפתיחת הפלייאוף: "נתנו להם יותר מדי ביטחון והם הגיעו בתור האנדרדוג ומשחקים כדורסל משוחרר". קוואי לאונרד: "חייבים להתעורר בהגנה"

(גודל טקסט)

לוס אנג'לס קליפרס ראתה בעונה שעברה את היריבה העירונית משיבה לעצמה את תואר האליפות ובהחלט כיוונה להשאיר את האליפות בעיר, אבל להעביר אותה מהצד של הלייקרס, אלא שאחרי ההפסד הביתי השני ברציפות לדאלאס מאבריקס בעקבותיו היא נקלעה לפיגור 2:0, היא בסכנת הכנה ממשית ואפילו סוויפ נראה תרחיש סביר בהחלט.

הקליפרס נכנעו 127:121 למרות שקוואי לאונרד קלע 30 נקודות כבר במחצית הראשונה ושמר אותם בעניינים כמעט עד הסיום, אבל במחצית השנייה הוסיף עוד 11 נקודות בלבד וזה היה מעט מדי. פול ג'ורג' נשאל לאחר המשחק על הסיבה להתרסקות בשני משחקי פתיחת הסדרה: "אנחנו נגד הקבוצה הכי מסוכנת שיש, אבל אני די בטוח שכולם ציפו מאיתנו להעפיל לסיבוב הבא. דאלאס סיימה את העונה הסדירה במקום נמוך יותר ולכן היא לא הגיעה עם ציפיות גבוהות, הייתה האנררדוג והיא מצליחה לשחק כדורסל משוחרר. אני גם חושב שנתנו להם יותר מדי ביטחון וזה התפקיד שלנו להוריד אותם עכשיו למטה".

עוד אמר ג'ורג': "אנחנו לא בפאניקה. זו תחרות וזו עובדה שאם לא נצליח להתעלות אז סיימנו. אין ממה לדאוג, אנחנו פשוט צריכים לשחק את המשחק שלנו ונוכל לעבור את דאלאס. לוקה (דונצ'יץ') יזכה להזדמנויות שלו ואנחנו נצטרך להדק את ההגנה ולעשות עבודה טובה יותר, כולנו".

פול ג'ורג' | Harry How / Staff

גם המאמן טיירון לו ניסה לשדר עסקים כרגיל, עד כמה שניתן: "אני לא מודאג, כי אנחנו צריכים לנצח ארבעה משחקים והמשחקים הבאים יהיו באולם של דאלאס ושם לא יהיה עלינו לחץ. אנחנו נגיע במטרה לגנוב את המשחק הבא ולאחר מכן גם את המשחק אחריו".

קוואי לאונרד סיכם: "אי אפשר לנצח את דאלאס בקסם, אנחנו פשוט צריכים לצאת ולשחק את הכדורסל שלנו ולהשיג עצירות – זה שם המשחק כרגע. הם הצליחו לקלוע זריקות מדהימות בשני המשחקים הראשונים ואנחנו צריכים יותר לעזור אחד לשני, כי חטפנו יותר מדי הטבעות, ליי-אפים ומתפרצות. אנחנו חייבים להתעורר בהגנה".

קוואי מנסה לעצור את דונצ'יץ', בינתיים ללא הצלחה | Harry How/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי