אוהד פילדלפיה זרק פופקורן על ווסטברוק והושעה עד להודעה חדשה

ראסל ווסטברוק, רוי האצ'ימורה | Tim Nwachukwu/Getty Images

הגארד, שנפצע בתבוסת הוויזארדס לסיקסרס, ספג מעשה משפיל בירידה לחדר ההלבשה והשתולל. הקבוצה המקומית הודיעה כי המנוי של אותו אדם נשלל ונאסר עליו להיכנס לאולם הקבוצה. לברון ג'יימס ובראדלי ביל הגיבו

(גודל טקסט)

וושינגטון וויזארדס הפסידה גם הלילה, 120:95 לפילדלפיה, ונקלעה לפיגור 2:0 בסדרה נגד הראשונה במזרח. אם התבוסה לא הספיקה, אז הקבוצה מבירת ארצות הברית איבדה היום את ראסל ווסטברוק, עזב את הפרקט לאחר שנפגע בקרסול. בערב נורא שכזה עבור ווסטברוק, אפילו הירידה לחדרי ההלבשה לא הייתה חלקה, כאשר אוהד מקומי השליך עליו פופקורן. אנשים מהצוות של הוויזארדס, לצד מספר מאבטחים, היו צריכים לעצור את הסופרסטאר מהתנפלות על האוהד, שלאחר דקות ספורות הורחק מהאולם.

מאוחר יותר, התגובה של פילדלפיה לתקרית פורסמה והיא הודיעה כי אותו אוהד זוהה, המנוי שלו למשחקי הקבוצה נשלל והוא הורחק מהאולם הביתי עד להודעה חדשה. "אנחנו מתנצלים בפני ראסל ווסטברוק וקבוצתו, התנהגות כזו לא צריכה להיות באולם שלנו או בספורט בכלל".

הגארד טען לאחר המשחק כי התנהגות האוהדים "יוצאת משליטה". הוא הוסיף כי "חוסר הכבוד, וכמות האוהדים שעושים מה שבא להם היא גדולה. יש דברים מסוימים שחוצים את הגבול. אם בכל מקום אחר, בן אדם היה ניגש אליי ברחוב והיה זורק עליי פופוקרן, אתם יודעים מה היה קורה. צריך להגן על השחקנים באולמות, נראה מה הליגה תעשה".

לצד חברו לקבוצה, בראדלי ביל, שטען כי התנהגות האוהד היא "מגעילה", ווסטברוק קיבל חיזוק ממקום מפתיע, מכיוונו של לברון ג'יימס. כוכב הלייקרס צייץ בחשבון הטוויטר כי "אנחנו, השחקנים, רוצים לראות מי זרק פופקורן על 'ראס' כשהוא עזב את המשחק עם פציעה. יש מצלמות בכל האולם, אין תירוצים".

מנגד, בפילדלפיה התעסקו בכדורסל, ובעיקר בבן סימונס, שבלט עם 22 נקודות, 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, כל זאת מבלי שעלה על הפרקט ברבע האחרון לאור ההפרש הגדול. האוסטרלי קלע 12 נקודות כבר ברבע הראשון, כפול ממה שקלע בכל המשחק הראשון. למרות שבאותו משחק הוסיף 15 ריבאונדים ו-15 אסיסיטים, הוא עדיין היה נתון לביקורת מבחוץ על כך שהוא לא מאיים על הסל.

חברו לקבוצה, ג'ואל אמביד, הגן עליו לאחר המשחק השני המצוין: "אמרתי לו – יש לך את כל המקום ואת הכל הזמן שבעולם, רק תתקוף. הוא שחקן פיזי ואתלטי". כעת, הקבוצה מהמקום הראשון במזרח תצא לשני משחקי חוץ בוושינגטון, בתקווה שתוכל להשלים סוויפ ולהשיג כמה ימי מנוחה לקראת הסיבוב הבא, שם תפגוש את המנצחת בסדרה בין ניו יורק לאטלנטה.

בן סימונס | Tim Nwachukwu/Getty Images

הניקס, שהשוו את הסדרה נגד ההוקס עם 92:101 ביתי, בדרך לניצחון פלייאוף ראשון אחרי שמונה שנים. הקבוצה נהנתה מיכולת נהדרת של דריק רוז הוותיק, שתרם 26 נקודות ב-39 דקות. הרכז, שחווה פציעות רבות בקריירה שלו, אמר כי למרות שאינו פותח בחמישייה, הוא מוכן מבחינה פיזית כאשר הוא נדרש לשחק כמות גדולה של דקות: "עבדתי קשה בשנים האחרונות כדי להכין את עצמי. אני מטפל יפה בגוף שלי. אני לא רוצה לעשות לעצמי מזל רע, אבל אני מרגיש טוב".

חברו לקבוצה, טאג' גיבסון, ששיחק עמו גם בשיקגו ובמינסוטה, סיפר על ההתרגשות של משחקי פלייאוף בניו יורק, בתור יליד העיר: "כל יום אני מגיע לפה וזה מרגיש לא אמיתי. אני צובט את עצמי כי אני משחק במדיסון סקוור גארדן. זה אחד המקומות הקשים לשחק בהם, אבל זה אחד היפים. אנחנו מנסים לעשות פה משהו מיוחד, ועכשיו אנחנו מניחים את היסודות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי