בארה"ב ממליצים: אבדיה והאצ'ימורה לקליבלנד עבור קווין לאב

דני אבדיה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

האם הישראלי ימצא לעצמו בית חדש ב-NBA? לפי מאמר שפורסם מעבר לים, נטען כי וושינגטון צריכה לשקול טרייד שיחזק את הקבוצה באופן מיידי על מנת לאפשר לווסטברוק וביל להתחרות על אליפות כבר מהעונה הבאה

(גודל טקסט)

עונת הרוקי של דני אבדיה בוושינגטון וויזארדס מה-NBA הייתה רכבת הרים רגשית ומקצועית, על כך אין ספק. היא התחילה עם מקום בחמישייה ומשחקים טובים, המשיכה בהידבקות קבוצתית בנגיף הקורונה, עברה לתקופה לא יציבה מקצועית והסתיימה בצורה כואבת עם פציעה ברגל שלמעשה גמרה לישראלי את העונה. למרות זאת, מעמדו בקבוצה לשנים הבאות לא הוטל בספק, אך היום (שישי) בארה"ב נזרקה לאוויר הצעה אחרת.

לפי מאמר באתר אמריקאי, שנוהג לנתח את הליגה ולהעלות אופציות לטריידים שונים, על הוויזארדס לנסות ולבצע עסקה שכוללת את הבאתו של קווין לאב לבירה. במאמר נטען כי בתמורה לפורוורד בן ה-32 של קליבלנד קבאלירס, וושינגטון תיאלץ להציע לא מעט נכסים בתמורה, כאשר שניים מהשמות שעלו כאופציה הם רוי האצ'ימורה וגם זה של דני אבדיה. הטרייד אמור לסייע לסקוט ברוקס לעשות את קפיצת המדרגה בפלייאוף, כאשר הקו המנחה הוא להנחית כמה שיותר שחקנים עם קבלות בליגה שיכולים לתרום לקבוצה בטווח הזמן הקרוב, כל עוד בראדלי ביל וראסל ווסטברוק הם שני השחקנים המובילים של הפרנצ'ייז.

"האצ'ימורה הוא כישרון צעיר ומבטיח, כמו גם הרוקי דני אבדיה, שנתן עונת בכורה לא רעה אך נפצע ברגלו בשלב מאוחר של העונה", נכתב באתר, שכאמור מציע לא מעט טריידים עבור קבוצות הליגה ואינו מסתמך על מקורות רשמיים. כעת, לאחר עונה אחת בליגה הטובה בעולם, מעניין יהיה לראות האם הישראלי ימצא לעצמו בית אחר, אם בכלל. כזכור, אבדיה ערך העונה 54 הופעות במדי הוויזארדס, בהן קלע 6.3 נקודות, הוריד 4.9 ריבאונדים ומסר 1.2 אסיסטים בממוצע למשחק.

דני אבדיה | Will Newton/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי