שיא קריירה לטייטום, בוסטון צימקה ל-2:1. גם הקליפרס צמצמו

ג'ייסון טייטום | Adam Glanzman/Getty Images

הכוכב קלע את כמות הנקודות הגבוהה ביותר שלו בפלייאוף - 50, והוביל את הסלטיקס ל-119:125 ביתי על ברוקלין. 44 ושיא קריירה של דונצ'יץ' לא עזרו לדאלאס, שהפסידה 118:108 לקוואי וחבריו. ניצחון גם לאטלנטה

(גודל טקסט)

שלוש מסדרות הפלייאוף ב-NBA נמשכו הלילה (בין שישי לשבת) עם תוצאות שהחזירו את המאבקים לחיים, כאשר בוסטון סלטיקס חזרה הביתה והשיגה ניצחון שצימק ל-2:1 בסדרה מול ברוקלין נטס הודות לערב פנטסטי של ג'ייסון טייטום, בעוד לוס אנג'לס קליפרס צמצמה ל-2:1 מול המאבריקס אחרי שגברה עליהם בדאלאס. בנוסף, אטלנטה הוקס ניצחה בביתה את ניו יורק ניקס ועלתה ל-1:2.

בוסטון סלטיקס (7) – ברוקלין נטס (2) 119:125

קיירי אירווינג שיחק לעיני הקהל של בוסטון לראשונה מאז שעזב לברוקלין ב-2019 והתקבל בשריקות בוז עוד משלב העלייה לחימום ובכל נגיעה שלו בכדור, כולל שירת "פ** יו קיירי" מצד אוהדי הסלטיקס. זה לא הפריע לאורחת לעלות ליתרון 4:19 מוקדם, אלא שעל גבו של טייטום הקבוצה הביתית הפכה את התוצאה עד ההפסקה וברבע הרביעי כבר הובילה ב-16 הפרש. הנטס עוד הצליחו לחזור למינוס חמש לקראת הסיום, אבל שוב היה זה כוכב הערב שעצר את הסחף בסל אופייני והבטיח לקבוצה של בראד סטיבנס את הניצחון שהחזיר אותה לסדרה.

טייטום סיים עם שיא קריירה בפלייאוף של 50 נקודות, להן הוסיף 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, כשהוא מנצח בדו קרב אדיר מול ג'יימס הארדן שקלע 41 לזכות ברוקלין ומסר גם 10 אסיסטים. טריסטן תומפסון רשם דאבל דאבל של 19 ו-13 ריבאונדים עבור בוסטון, שקיבלה 23 ממרכוס סמארט ו-17 מאוון פורנייה. 39 נקודות היו לדוראנט בצד השני, יחד עם 9 ריבאונדים ו-4 חטיפות, אך 16 בלבד היו לאירווינג, שהלילה התמודד עם 5,000 אוהדים בלבד ובין ראשון לשני יפגוש 17,000 "אויבים" ביציעים, אחרי שבמחוז מסצ'וסטס יבוטלו הגבלות ההתקהלות בשל הקורונה.

טייטום התפוצץ, הקהל הקשה על קיירי | Adam Glanzman/Getty Images

דאלאס מאבריקס (5) – לוס אנג'לס קליפרס (4) 118:108

לוקה דונצ'יץ' התייצב להופעת בכורה לעיני אוהדי המאבריקס בפלייאוף וכיבד את המעמד בתצוגה אדירה נוספת שכללה שיא קריירה בפלייאוף, אלא שהחבורה מעיר המלאכים קלקלה את החגיגה והתאוששה מצמד ההפסדים הביתיים עם ניצחון חוץ שהחזיר אותה לעניינים בסדרה. זה נפתח באופן אידיאלי עבור המאבס, כשהכוכב הסלובני ירה שלוש שלשות והוביל את קבוצתו ליתרון 11:30, אך הקליפרס השיבו בריצת 0:14 לפני סוף הרבע הראשון והשלימו את המהפך ברבע השני, הודות ליכולת טובה של הצמד קוואי לאונרד את פול ג'ורג'. מרכוס מוריס צלף שלוש פעמים מחוץ לקשת ברבע האחרון כדי לעזור לקבוצתו לפתוח פער דו-ספרתי, והמארחת לא הצליחה להתאושש מזה.

44 נקודות, 9 ריבאונדים ו-9 אסיסטים היו לדונצ'יץ' הנפלא, שקלע 7 שלשות מתוך 13 ניסיונות. לצערו, יתר השחקנים של ריק קרלייל לא ממש תמכו בו: קריסטאפס פורזינגיס קלע 9 בלבד, ג'יילן ברונסון ומקסי קליבר תרמו 14 כל אחד. לאונרד הוביל את הקליפרס עם 36 נקודות ו-8 ריבאונדים, ג'ורג' הוסיף 29, מתוכן 22 במחצית הראשונה. רג'י ג'קסון סיפק 16 ומוריס סיים עם 15.

דונצ'יץ' הצטיין, אך ג'ורג' והקליפרס התגברו עליו | Ronald Martinez/Getty Images

אטלנטה הוקס (5) – ניו יורק ניקס (4) 94:105

אחרי תקרית היריקה מצד אוהד במדיסון סקוור גארדן, טריי יאנג חזר לקהל הביתי המחבק והמשיך להצטיין כדי להוביל את ההוקס לניצחונם השני בסדרה. ריצת 5:22 לקראת סיומה של המחצית הראשונה העניקה לאטלנטה יתרון דו ספרתי, אותו לא שמטה עד לסיום המשחק. יאנג קלע 21 ומסר 14 אסיסטים, כשהוא מוביל רשימה בת שבעה קלעים בספרות כפולות. בוגדן בוגדנוביץ' רשם 15, ג'ון קולינס 14 וקלינט קאפלה 13, לצד 12 כדורים חוזרים. דריק רוז פתח בחמישייה של הניקס וסיים עם 30 נקודות, אבל ג'וליוס רנדל המשיך לקרטע בכל הנוגע לקליעה והסתפק ב-14 בלבד, בנוסף ל-11 ריבאונדים.

טריי יאנג, קלינט קאפלה | Todd Kirkland/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי