אטלנטה עלתה ל-1:3 על הניקס, דייויס נפצע בהפסד הלייקרס

אנתוני דייויס | Sean M. Haffey/Getty Images

ההוקס הרשימו עם 96:113 בסיומה של מחצית שנייה נהדרת. יאנג בלט עם 27, קבוצתו רחוקה ניצחון אחד מהכרעת הסדרה. פיניקס איזנה ל-2:2 לאחר 92:100 בסטייפלס סנטר, הפורוורד לא שיחק במחצית השנייה בשל פציעה במפשעה

(גודל טקסט)

סדרות הסיבוב הראשון בפלייאוף ה-NBA נמשכו הערב (ראשון), עם שני משחקים בהם הקבוצה הביתית ניסתה לעלות ליתרון 1:3 בסדרה. אטלנטה הוקס הצליחה במשימתה, ולאחר מחצית שנייה נהדרת היא גברה 96:113 על ניו יורק ניקס. מאוחר יותר פיניקס איזנה ל-2:2 בסדרה לאחר 92:100 על הלייקרס.

לייקרס – פיניקס 100:92

אחרי שעלו ליתרון בסדרה, הלייקרס היו יכולים לעשות צעד משמעותי לחצי גמר המערב, אך מעדו בביתם אחרי משחק חלש במיוחד, בו איבדו גם את אנתוני דייויס. הפתיחה הייתה שייכת דווקא לאלופה שהוליכה ביתרון דו ספרתי במהלך הרבע השני בהובלתם של בן מקלמור ואנדרה דראמונד, אך מאז רגע הבהלה בו דייויס פונה מהמגרש לאחר פגיעה במפשעה, הסאנס השתלטו על המשחק ועלו ליתרון שיא של 18 במהלך בתחילת הרבע הרביעי, מכאן המשחק נמתח לסוג של גאברג' טיים. האלופה הצליחה לצמק את ההפרש, אך לא הייתה קרובה לקאמבק.

כריס פול הוביל את רשימת קלעי פיניקס עם 18 נקודות ו-9 אסיסטים, דווין בוקר וג'יי קראודר הוסיפו 17. אצל הליייקרס לברון ג'יימס כיכב עם 23 נקודות, 12 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, אך כאשר מארק גאסול היה הקלע השני בטיבו (12), קשה מאוד לנצח את המשחק. דייויס אגב סיים עם 6 נקודות, 4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים.

אנתוני דייויס | Sean M. Haffey/Getty Images

אטלנטה הוקס – ניו יורק ניקס 96:113

הקבוצה של נייט מקמילן קיוותה להשיג יתרון משמעותי בסדרה, רגע לפני החזרה למדיסון סקוור גארדן. לאחר שהמשחק היה צמוד מאוד במשך רוב המחצית הראשונה, הקבוצה הביתית יצאה לריצת 0:8, שהסתיימה עם שלשה נהדרת של בוגדן בוגדנוביץ', שקבעה יתרון של שבע נקודות כשתי דקות לבאזר של המחצית. ג'וליוס רנדל דאג לצמק מקו העונשין, והניקס ירדו למחצית בפיגור 53:49.

המחצית השנייה הייתה הרבה פחות מאוזנת, והמארחת השתלטה על המשחק ברבע השלישי. שלשה אדירה של טריי יאנג כארבע דקות לסיום הרבע העלתה את ההוקס ליתרון 15, ומשם קבוצתו לא הביטה לאחור. בהתקפה האחרונה של הרבע, בוגדנוביץ' צלף שלשה נוספת ברגע קריטי וקבע 71:88. הקבוצה מהתפוח הגדול לא הצליחה לחזור לעניינים, וראתה את ההפרש תופח ומגיע בשיאו ל-26 הפרש. הקבוצה של טום ת'יבודו צימקה במעט לקראת הסיום, ו-48 הדקות הסתיימו ב-96:113.

טריי יאנג, בוגדן בוגדנוביץ' | Kevin C. Cox/Getty Images

הניקס ישובו כעת למגרש הביתי, והם יהיו חייבים לשמור על הבית כדי להותיר לעצמם סיכוי לרשום מהפך בסדרה. טריי יאנג הוביל את קלעי המנצחת עם 27 נקודות, ג'ון קולינס הוסיף 22, ודנילו גלינארי תרם 21 מהספסל. ג'וליוס רנדל הוביל את המפסידה עם 23 נקודות ו-10 ריבאונדים, אר ג'יי בארט הוסיף 21.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי