שיא אדיר לשלישיית הכוכבים, בקבוק הושלך על אירווינג

קיירי אירווינג | Maddie Malhotra/Getty Images

לאחר שעלו ל-1:3 על בוסטון, דוראנט, הארדן וקיירי השוו שיא מ-1986 בזכות 104 נקודות משותפות שקלעו. אירוע חמור נרשם בסיום כשאוהד מקומי זרק בקבוק על הגארד, ועל כך הגיב KD: "אנחנו לא חיות. זה לא קרקס"

(גודל טקסט)

אמרו עליה שהיא מלאכותית, שאין באמת חיבור בין חלקי הקבוצה, שהכוכבים שלה מלאי אגו ושהדברים לא יעבדו בפלייאוף. למרות זאת, ברוקלין נטס משתיקה את כל המבקרים והלילה (בין ראשון לשני) היא עלתה ליתרון 1:3 על בוסטון סלטיקס בסדרת הסיבוב הראשון בפלייאוף המזרח לאחר 126:141 מרשים ב-TD גארדן.

מאז שג'יימס הארדן הגיע לקבוצה בינואר וחבר לקווין דוראנט וקיירי אירווינג, השלושה מיעטו לשחק יחדיו כאשר במהלך העונה הסדירה הם סבלו מפציעות רבות שהשביתו כל פעם צלע אחרת במשולש. נדמה שאחרי הניצחון הלילה בבוסטון, בדיוק כך פינטזו בקרב הנהלת המועדון ואוהדיו שהקבוצה תיראה.

לא פחות מ-104 נקודות קלעו טריו הכוכבים (42 לדוראנט, 39 לאירווינג ו-23 להארדן), כמות השווה לשיא בפלייאוף ה-NBA שהתרחש רק פעמיים בעבר, כאשר הפעם האחרונה הייתה לפני 25 שנה ב-1986. אירוע שמעט העיב על שמחת המנצחת חל בסיום המשחק, כשקיירי אירווינג (אקס בוסטון) ירד לחדרי ההלבשה. בקבוק מים שנזרק מהיציע כמעט ופגע בראשו של הגארד, כאשר מיד לאחר מכן המשטרה איתרה את האוהד הבעייתי והובילה אותו מחוץ לאולם באזיקים.

ג'יימס הארדן, קיירי אירווינג, קווין דוראנט | Elsa/Getty Images

"אוהדים חייבים להתבגר באיזשהו שלב", התייחס קווין דוראנט למקרה. "אני יודע שהמגפה גרמה לאנשים להתחרפן בבית במשך שנה וחצי, אבל אנשים צריכים להבין: אנחנו בני אדם, לא חיות. אנחנו לא בקרקס. אמא שלך לא תהיה גאה בך על כך שזרקת בקבוק מים, או העפת פופקורן או ירקת על שחקן. תתבגרו כבר לעזאזל, זה יותר גדול ממכם".

לאחר מכן, הגיעה ההודעה הרשמית של המארחת. "המשטרה עצרה אדם אחד על השלכת חפץ לעבר שחקן. יש לנו אפס סובלנות לאלימות כלפי האורחים שלנו בנושא קוד ההתנהגות. החשוד יקבל הרחקה לכל החיים מהאולם". למרות זאת, אירווינג חושב שהענשת האוהד לא תביא לפתרון הבעיה: "יש פה גזענות בסיסית שגורמת לאנשים להתייחס אלינו כאילו הם בגן חיות אנושי. אנשים כאן מרגישים חופשיים לעשות מה שהם רוצים, כאדם שחור שמשחק ב-NBA זה די קשה. זה לא מקובל שהדברים האלה קורים, אבל אנחנו בכל זאת ממשיכים הלאה.

כעת, הסדרה תחזור לברוקלין למשחק מספר 5 שייערך בלילה שבין שלישי לרביעי. ניצחון ביתי נוסף של סטיב נאש ושחקניו ישלח אותם לסדרת חצי גמר המזרח, שם כבר ממתינים להם מילווקי באקס ויאניס אנטטוקומפו לקרב אדיר בין כמה מן הסופרסטארים הכי גדולים שיש לליגה להציע.

סטיב נאש, קווין דוראנט | Sarah Stier/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי