ב-NBA ממשיכים להתפרע: אוהד וושינגטון פרץ למגרש ופונה באזיקים

אוהד וושינגטון שפרץ למגרש | Tim Nwachukwu/Getty Images

צפו בתמונות: במהלך המשחק שהסתיים ב-114:122 לוויזארדס על פילדלפיה, צופה הסתער מהיציע אל הפרקט ותוקל מיד על ידי מאבטח, הקבוצה הודיעה כי הוא מושעה ממשחקיה. לאחרונה הורחקו מספר אוהדים של קבוצות אחרות

(גודל טקסט)

אוהדי הכדורסל באולמות ה-NBA ממשיכים להשתולל. הלילה (בין שני לשלישי) במהלך המשחק בין וושינגטון וויזארדס לפילדלפיה 76', אוהד הקבוצה מבירת ארצות הברית פרץ לשטחי המגרש וקפץ כדי לגעת בלוח הסל, לפני שתוקל על ידי אחד המאבטחים ב"קפיטל וואן ארנה".

האוהד עמד מתחת לסל אליו התקיפו הוויזארדס במחצית השנייה של המשחק אותו ניצחו 114:122, כאשר השופטים הבחינו בו ועצרו את המשחק כשנותרו שלוש דקות לסיום הרבע השלישי. המאבטח שעצר אותו פינה אותו מיד מהפרקט, לפני שהמשטרה אזקה אותו. וושינגטון הודיעה כי נגד האוהד הוגשה תלונה והוא יושעה לאלתר ממשחקי הבית של הקבוצה. המצלמות תפסו את הצופה רץ בשיא המהירות מהיציע אל תוך המשחק, כשהוא חולף על פני שורות רבות של מושבים תוך מספר שניות. יש לציין כי הוא לא יצר מגע עם אף אחד מהשחקנים.

כזכור, לאחרונה נרשמו מספר מקרים של התנהגות בזויה מצד אוהדים: בפילדלפיה נזרק פופקורן על ראסל ווסטברוק עת שהרכז ירד לחדרי ההלבשה, בניו יורק אוהד ירק על טריי יאנג, בבוסטון הושלך בקבוק מים על קיירי אירווינג. בשלושת המקרים האחראים למעשים הורחקו מהמגרשים הרלוונטיים, כמו גם במקרה של אוהדי יוטה שהקניטו את כוכב ממפיס ג'ה מוראנט.

המאבטח תיקל מיד את הפורץ למגרש | Tim Nwachukwu/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי