פילדלפיה מחכה ל-MRI של אמביד: "צריכים אותו כדי לזכות בתואר"

ג'ואל אמביד | Rob Carr/Getty Images

הסיקסרס מודאגים מפציעתו של הסנטר לאחר ההפסד לוושינגטון, אך מאמינים שיצלחו את הסדרה גם בלעדיו. סימונס, שהרבה להחטיא מהעונשין בסיום, זכה לגיבוי מדוק ריברס: "רוצים שאוריד אותו מהמגרש? אוותר על ההצעה"

קבוצות: פילדלפיה 76
(גודל טקסט)

פילדלפיה 76' הגיעה הלילה (בין שני לשלישי) לאולמה הביתי של וושינגטון וויזארדס עם יתרון 0:3 בסדרה, ועם תקווה לצאת ממנו עם הכרטיס לסיבוב השני. עם זאת, הקבוצה מהבירה הצליחה להימנע מסוויפ וכפתה משחק חמישי בסדרה בזכות ניצחון 114:122. אמנם הסיקסרס הפסידו, אך ייתכן כי הבשורות הלא טובות של הלילה מבחינתם אינם קשורים לתוצאת המשחק, אלא למצבו של כוכב הקבוצה, ג'ואל אמביד, שיצא מהתמודדות אחרי נחיתה לא טובה שהובילה לפגיעה בברך ימין.

הסנטר, שמספק עונה אדירה ונכלל יחד עם ניקולה יוקיץ' וסטף קרי ברשימת המועמדים הסופיים לתואר ה-MVP, נתקל ברובין לופז ונפל לפרקט במהלך הרבע הראשון. הוא אמנם ניסה להמשיך ולשחק עם הכאב, אך לאחר 11 דקות בהן שותף, הוא ירד מהפרקט ולא שב. הקמרוני יעבור היום בדיקת MRI, בה תיקבע חומרת הפגיעה. הקבוצה מהמקום הראשון במזרח מקווה שאמביד יהיה כשיר למשחק החמישי בסדרה, ושחקניה אינם מתכחשים לעובדה שבלעדיו, חלום האליפות יהפוך לכמעט בלתי ניתן להשגה: "אנחנו צריכים אותו כדי לזכות בתואר, אך אין זה אומר שאנחנו לא יכולים לנצח במשחק הקרוב בלעדיו", אמר חברו לקבוצה, דני גרין.

האולסטאר השני של הסיקסרס, בן סימונס, התייחס גם כן להתדרדרות ביכולת של הקבוצה לאחר היציאה של אמביד: "ברגע שג'ואל יצא, לא הנענו את הכדור באותה רמה. לא הגענו למספיק מצבי קליעה פנויים". גם עבור סימונס היה מדובר בערב לא פשוט: הוויזארדס ביצעו עבירות מכוונות על האוסטרלי בדקות האחרונות, מכיוון שהוא ידוע בשל חולשתו מבחינת קליעה. בשלושת המשחקים הקודמים הוא פספס את כל תשע הזריקות שלו מקו העונשין, ובארבע פעמים בהן נשלח לקו לאחר עבירות מכוונת במשחק הרביעי, הוא דייק רק בארבע מתוך שמונה זריקות.

בן סימונס | Tim Nwachukwu/Getty Images

בעוד יש מי שטוען כי שחקן שאינו מצליח לקלוע מהעונשין לא צריך להיות על המגרש ברגעי ההכרעה, מאמן פילדלפיה, דוק ריברס, העניק לסימונס גיבוי מלא: "אתם רוצים שאוריד אותו מהמגרש? הוא שחקן די טוב, אני אוותר על ההצעה. הוא היה יכול לקלוע יותר זריקות, אבל הוא עדיין עושה דברים אחרים. אני לא חושב שהוא נבהל מהמעמד, הוא פשוט החטיא. נשאיר אותו על המגרש, אלא אם אתם רוצים שנושיב אותו על הספסל כל המשחק. אם מישהו רוצה שנעשה את זה, תגידו לי ואז אדע שאתם לא מבינים בכדורסל". כששאלו את סימונס עצמו, גם הוא לא היה נראה מודאג מריבוי ההחטאות: "אני לא מתוסכל, זה בסך הכל כדורסל. אני לא מודאג מזה שמבצעים עליי עבירות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי