Sport1 Banner

לברון העניק לבוקר גופיה חתומה: "כל העונה לא היינו בסגל מלא"

לברון ג'יימס מול דווין בוקר | Harry How / Staff

לוס אנג'לס לייקרס סיימה את העונה מוקדם מהצפוי ולא הצליחה להגן על תואר האליפות, "המלך" הרעיף שבחים על כוכב פיניקס סאנס וגם חשף את תכניותיו לקיץ הקרוב

(גודל טקסט)

לברון ג'יימס פנטז על טבעת חמישית בקריירה ואליפות שנייה ברציפות עם לוס אנג'לס לייקרס, אבל החלום התנפץ הלילה (בין חמישי לשישי), כשהאלופה הובסה 113:100 בביתה ונכנעה לפיניקס סאנס 4:2 בסדרה. "המלך", כהרגלו גם בגיל 36, עשה את שלו עם 29 נקודות, 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, אבל ללא אנתוני דייויס שעלה פצוע וכבר אחרי חמש דקות נטש את הפרקט ולא חזר, זה היה מעט מדי והסתיים בהדחה מוקדמת.

לברון ג'יימס אמנם אולי איבד הלילה סופית את האפשרות לפחות להשתוות למייקל ג'ורדן עם שש טבעות אליפות, אבל ידע להפגין המון כבוד לשחקן הטוב ביותר שהיה בסדרה הזו ובעיקר הלילה – דווין בוקר, שקלע 47 נקודות באחוזים אדירים (15 מ-22 מהשדה, 8 מ-10 לשלוש). ג'יימס ניגש לבוקר לאחר המשחק, חתם לו על הגופיה שלו ונתן לו אותה במתנה: "'בוק', דונובן מיצ'ל, לוקה, ג'ה מוראנט – כל כך הרבה חבר'ה צעירים, בני 23 ומטה, שהם כל כך מיוחדים…יש עוד כמוהם, גם ג'ייסון טייטום", שיבח "המלך" דוקוא לאחר ההדחה, "בוקר ממשיך לעשות את הקפיצה כדי להפוך לאגדה, גם כאדם וגם כשחקן".

לברון ג'יימס נשאל גם אם בכוונתו לקחת חלק במשחקים האולימפיים הקיץ בטוקיו, אולם שוב שמר על חיוך ומצב רוח כשהשיב: "אני חושב שהקיץ אשחק עבור הטון (הסרט ספייס ג'יימס בכיכובו ייצא בקיץ לאקרנים) במקום באולימפיאדה".

לקראת העונה הבאה סיכם: "אני סומך על רוב (פלינקה, הג'נרל מנג'ר) ועל קורט (רמביס, יועץ כדורסל בלייקרס) ומשוכנע שגם לי ולאנתוני דייויס תהיה את המילה שלנו בתהליך. הדבר הכי מטריד העונה היה שלא זכינו בכלל לשחק עם סגל מלא, גם הקרסול שלי לא חזר להיות כפי שהיה לפני הפציעה. זו הייתה עונה קשה, היינו סחוטים פיזית ומנטלית. זה הזמן שלנו להתאושש ונראה מה יהיה בקיץ".

אנתוני דיוויס הסביר גם מדוע עלה לפרקט למרות שהצליח להחזיק מעמד חמש דקות עד שנטש: "רציתי להיות שם בשביל הקבוצה ולעזור, אבל הגוף שלי לא הסכים לכך. כל העונה לא הצלחנו להישאר בריאים וגם אני בתור שחקן חשוב לקבוצה לוקח את זה עליי".

ומה אמר גיבור המשחק, דווין בוקר? הוא לא שכח בסיום את קובי בראיינט המנוח, שהלך בשנה שעברה לעולמו בתאונת מסוק טרגית. בוקר הספיק לשחק נגדו בעונת הפרישה שלו ב-2016 וגם לקבל ממנו במתנה באותו מפגש את הנעליים שלו עם המסר "תהיה אגדה", ונראה שהיה זה משחק שמהווה השראה עבור בוקר עד היום: "בכנות? חשבתי היום על השיחה שהייתה לי עם קובי…איך להפוך לאגדה ומה עליי לעשות כדי להגיע לשם…אני יודע שקובי היה כאן הלילה, אני יודע שהוא היה באולם ושהוא גאה", אמר כוכב הסאנס, שכבר בתור רוקי צעיר קלע 28 נקודות מול בראיינט.

עוד באותו נושא: דווין בוקר, לברון ג'יימס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי