הולכות למשחק שביעי: לאונרד הוביל את הקליפרס ל-97:104 בדאלאס

לוקה דונצ'יץ', קוואי לאונרד | Tom Pennington/Getty Images

הפורוורד להט עם 45 נקודות וקבר שתי שלשות שסגרו עניין ברבע האחרון, בדרך לניצחון חוץ שקבע נתון חסר תקדים וכפה 3:3 בסדרה. ג'קסון וג'ורג' עזרו עם 25 ו-20 בהתאמה, 29 לדונצ'יץ' בערב קליעה חלש בצד השני

(גודל טקסט)

לראשונה בתולדות פלייאוף ה-NBA, קבוצת החוץ ניצחה בכל ששת המשחקים הראשונים של סדרה כלשהי. לוס אנג'לס קליפרס הגיעה הלילה (בין שישי לשבת) לאמריקן איירליינס סנטר עם הגב אל הקיר, אך קוואי לאונרד, הכוכב הגדול שכבר הוכיח את עצמו בפלייאוף יותר מפעם אחת, סירב לסיים את העונה לפחות בינתיים והוביל את הקבוצה מעיר המלאכים לניצחון 97:104 שהשווה ל-3:3 בסדרה וכפה משחק שביעי, אותו יארחו הקליפרס מחר ב-22:30.

המשחק היה צמוד לכל אורכו והמאבריקס הובילו בהפרש של תשע נקודות במהלך המחצית הראשונה, אבל לא הצליחו לברוח. הקליפרס נצמדו ונטלו את ההובלה לקראת הסיום, כאשר במצב של 88:90 לטובתם, לאונרד פצח ברצף אישי של שמונה נקודות, כולל שתי שלשות שחיסלו את דאלאס והעמידו את הפער על דו ספרתי לראשונה במשחק לאיזושהי קבוצה, בדרך לניצחון שמנע הדחה.

דאלאס, שכזכור הובילה 0:2 בסדרה וניצחה בכל המשחקים בלוס אנג'לס, אולם הפסידה שלוש פעמים בביתה, תנסה להתאושש מאובדן ההזדמנות להעפיל לחצי גמר המערב בתקווה להשלים את המשימה ביום ראשון ולסגור חשבון עם הקבוצה שהדיחה אותה אשתקד בבועה.

קוואי חיסל את דאלאס וכפה 3:3 | Tom Pennington/Getty Images

לאונרד קלע את כל חמש הזריקות שלו מהשדה ברבע האחרון ובסך הכל סיים עם 18/25, כולל 5/9 מחוץ לקשת בדרך ל-45 נקודות שהשוו את שיא הקריירה שלו בפלייאוף, בהופעה פשוט מפלצתית. רג'י ג'קסון התעלה בגדול והוסיף 25 נקודות, בנוסף ל-9 ריבאונדים עבור הקליפרס, שקיבלו 20 ו-13 ריבאונדים ופול ג'ורג'. בצד השני, דונצ'יץ' קלע 29, חילק 11 אסיסטים, הוריד 8 כדורים חוזרים וחטף ארבע פעמים, אך נעצר על 2/9 לשלוש. טים הרדוואי ג'וניור סיים עם 23 נקודות, בעוד קריסטאפס פורזינגיס המאכזב נתקע על 7 בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי