טריי יאנג להט, אטלנטה הפתיעה את פילדלפיה ועלתה ל-0:1

טריי יאנג | Tim Nwachukwu/Getty Images

גארד ההוקס צלף 35 נקודות בדרך לניצחון חוץ גדול של קבוצתו על המדורגת ראשונה במזרח, 39 של אמביד לא הועילו למארחת. המשחק הבא: בלילה שבין שלישי לרביעי

(גודל טקסט)

ג'ואל אמביד? בן סימונס? משחק חוץ מול המדורגת ראשונה במזרח? את טריי יאנג, כל זה לא ממש מעניין. הסופרסטאר בהתהוות של אטלנטה הוקס הוביל הערב (ראשון) את קבוצתו ל-124:128 מרשים על פילדלפיה 76', כל זאת במסגרת המשחק הראשון של חצי גמר המזרח בפלייאוף ה-NBA. משחק מספר שתיים ייערך גם הוא בוולס פארגו סנטר שבפילדלפיה בלילה בין שלישי לרביעי.

כאמור, יאנג הוליך את חבריו ל-W הגדול בעזרת מחצית ראשונה פנטסטית בה הוא קלע 25 נקודות מתוך 35 במשחק כולו, כאשר הוא מתגבר על קהל עוין בפנסילבניה ורשם תצוגה של כוכב לכל דבר ועניין. למעשה, 24 הדקות הראשונות התבררו גם כאלה שהכריעו את גורל ההתמודדות כולה, כשהפרש השיא של ההוקס הגיע בשיאו ל-23 נקודות.

למרות זאת, המארחת לא הייתה רחוקה מקאמבק משוגע, כשצימקה את ההפרש לשלוש נקודות בלבד עם קצת יותר מדקה לסיום המשחק. שם, בוגדן בוגדנוביץ' צלף שלשת ענק שהחזירה את הצבע ללחיים של האורחת והבטיחה לה את הניצחון. מלבד ההצגה של יאנג, שבנוסף ל-35 הנקודות שלו מסר 10 אסיסטים, גם הצוות המסייע שלו הופיע לקרב. ג'ון קולינס ובוגדנוביץ' תרמו 21 נקודות כל אחד, בעוד קווין הרטר רשם 15 וקלינט קאפלה הוסיף דאבל דאבל של 11 ו-10 כדורים חוזרים.

מן העבר השני, גם משחק אדיר של ג'ואל אמביד (ששיחק בניגוד לתחזיות) עם 29 נקודות ו-9 ריבאונדים לא הספיק לדוק ריברס, שקיבל גם 21 מסת' קרי ו-20 מטוביאס האריס, אך סבל מערב חלש של הספסל שלו שקלע 23 נקודות בלבד במצטבר, לעומת 34 של היריבה, מה שלמעשה הכריע את הכף בסופו של דבר. כעת, פילדלפיה יודעת שכל תוצאה פרט לניצחון במשחק הבא לא באה בחשבון.

אמביד. נכנע למשחק ענק של יאנג | Tim Nwachukwu/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי