למרות 46 נק' של דונצ'יץ', הקליפרס ניצחו את דאלאס במשחק השביעי

לוקה דונצ'יץ, מרקוס מוריס, קוואי לאונרד | Kevork Djansezian/Getty Images

הקבוצה מ-LA עלתה לחצי גמר המערב הודות ל-111:126 ולניצחון ראשון בסדרה לזכות המארחת. לאונרד בלט עם 28 נקודות. הסלובני מנגד, עם עוד משחק מפלצתי, הוסיף 14 אסיסטים ו-7 ריבאונדים

(גודל טקסט)

הסדרה האחרונה בסיבוב הראשון של פלייאוף ה-NBA הסתיימה הלילה (בין ראשון לשני) במשחק השביעי בין הקליפרס לדאלאס סטייפלס סנטר. בניגוד לששת המשחקים הראשונים, בהם קבוצת החוץ יצאה עם ידה על העליונה, הפעם הקליפרס התגברו על עוד ערב גדול של לוקה דונצ'יץ' ועמדו בלחץ עם ניצחון ביתי של 111:126. בסיבוב הבא הקבוצה מ-LA תפגוש את יוטה שסיימה, את העונה הסדירה עם המאזן הטוב בליגה וחלפה על פני ממפיס בסיבוב המוקדם.

המשחק נפתח עם דקות טובות של קוואי לאונרד, לוקה דונצ'יץ' מצידו העלה את דאלאס ליתרון 23:26, אך הקלפירס הגיבו בריצת 0:8 משלהם. המארחת המשיכה בשלה גם לקראת המחצית ועלתה ליתרון של 62:70 בתום המחצית. דאלאס התעוררה במחצית השנייה, טים הארדוואי ג'וניור ובובאן מאריאנוביץ' החלו ריצה של המאבריקס שעלו ליתרון 76:81. המארחת לא נבהלה והגיבה בריצה אדירה של 4:24 שסגרה את הסיפור עוד לפני הרבע הרביעי, למרות מיני חזרה של דאלאס שלא הצליחה לאיים על המארחת.

קוואי לאונרד המצטיין בשורות הקליפרס, פלרטט עם טריפל דאבל של 28 נקודות, 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. מרקוס מוריס הוסיף 23 נקודות ופול ג'ורג' תרם 22 ו-10 אסיסטים. לוקה דונצ'יץ', השחקן הבולט בסדרה ואולי בכל הסיבוב הראשון, שוב הציג שורה סטטיסטית מפלצתית של 46 נקודות, 7 ריבאונדים ו-14 אסיסטים, אך לצערו הפעם זה לא הספיק. מלבדו דוריאן פיני-סמית' (18 נקודות ו-10 ריבאונדים), קריסטפס פורזינגיס (16 נקודות ו-11 ריבאונדים) ובובאן מריאנוביץ' (14 נקודות ו-10 ריבאונדים) השלימו גם הם דאבל דאבל.  

פול ג'ורג' | Kevork Djansezian/Getty Images
לוקה דונצ'יץ' | Kevork Djansezian/Getty Images
קוואי לאונרד | Kevork Djansezian/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי