בגלל אובדן האליפות? לברון ג'יימס יחזור לשחק עם המספר 6

לברון ג'יימס | Sean M. Haffey/Getty Images

דיווח בארה"ב: כוכב לוס אנג'לס לייקרס החליט להחליף את המספר 23 המזוהה עמו לאורך רוב הקריירה, וילבש את זה שהתנוסס על גבו כשזכה בשתי אליפויות עם מיאמי, כנראה בגלל "ספייס ג'אם". אנתוני דייויס יישאר מספר 3

(גודל טקסט)

משנה מספר, משנה מזל? כוכב אלופת ה-NBA היוצאת לוס אנג'לס לייקרס, לברון ג'יימס, יחליף את מספר הגופיה שלו מ-23 ל-6 בעונה הבאה, כך דיווח הערב (רביעי) כתב "האתלטיק" שאמס צ'ראניה. השינוי צפוי לקרות בחודש הבא לאחר העלייה לאקרנים של הסרט "ספייס ג'אם 2", בו יככב לברון. "המלך" לובש בסרט את המספר 6 וייתכן מאוד כי בעקבות כך הוא ישנה את מספרו בלייקרס.

כזכור, ג'יימס תכנן לוותר על המספר המזוהה עמו יותר מכל לטובת חברו לקבוצה, אנתוני דייויס, כשהפורוורד/סנטר חתם בשורות הלייקרס לפני שנתיים. אלא שמשום שהקבוצה פספסה את המועד האחרון להודיע לליגה על השינוי, ב-NBA מנעו את החלפת המספרים וג'יימס המשיך ללבוש את הספרה 23 על גבו בשנתיים האחרונות. כעת, למרות השינוי הצפוי, דייויס לא יתפוס את המספר במקומו, אלא יישאר עם הספרה 3 – כך טען צ'ראניה.

למי ששכח, לברון כבר שיחק עם המספר 6 במהלך ארבע עונותיו כשחקן מיאמי היט, עמה זכה בשתי האליפויות הראשונות בקריירה שלו. הוא חזר למספר 23 כששב לקדנציה שנייה בקליבלנד קבאלירס ונשאר עמו גם לאחר שחתם במועדון מלוס אנג'לס.

לברון במדי מיאמי. חוזר למספר 6 | Streeter Lecka/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי