לוס אנג'לס קליפרס הביסה 106:132 את יוטה וצימקה ל-2:1

גובר ושחקני יוטה מנסה לעצור את קוואי לאונרד | Sean M. Haffey/Getty Images

אחרי שני ניצחונות דחוקים בסולט לייק, סדרת חצי גמר עברה לעיר המלאכים ושם קוואי לאונרד (34 נק') ופול ג'ורג' (31 נק') נתנו את הטון. מיטשל נפגע בקרסול והדאיג את אנשי הג'אז, אבל אמור להיות כשיר למשחק הבא

(גודל טקסט)

משחק אחד בלבד נערך הלילה (בין שבת לראשון) בליגת ה-NBA והיה זה המשחק השלישי בסדרת חצי גמר המערב, בסיומו לוס אנ'גלס קליפרס ניצחה בביתה 106:132 את יוטה ג'אז וצימקה את הסדרה ביניהן ל-2:1.

אחרי שני ניצחונות דחוקים שהשיגה יוטה באולמה הביתי, הלילה מוליכת המערב בתום העונה הסדירה הגיעה לעיר המלאכים וכבר ברבע השני הבינה שהסיפור יהיה שונה לחלוטין, כי קוואי לאונרד ופול ג'ורג' לקחו את העניינים לידיים, רצו ברבע השני ועד המחצית ההפרש נסק ל-15 נקודות הפרש ולוח התוצאות הראה 49:64 במחצית, כשג'ורג' לבדו עם 20 נקודות ב-24 דקות משחק.

יוטה עשתה קולות של חזרה ברבע השלישי, אבל הסתבכה כאשר דונובן מיטשל נפגע בקרסול וירד לטיפול. בלעדיו, קליפרס לא אפשרה לה להתקרב יותר מדי וברבע האחרון רצה פעם נוספת, כוכב יוטב כבר נשאר לצפות מהספסל והקבוצה המקומית הכריעה את ההתמודדות דקות ארוכות לפני הבאזר וכאמור ורשמה ניצחון משכנע ב-26 נקודות הפרש.

רודי גובר מנסה לחסום את פול ג'ורג' | Sean M. Haffey/Getty Images

קוואי לאונרד עם 34 נקודות (14 מ-24 מהשדה), 12 ריבאונדים ו-5 אסיסטים נתן את הטון הלילה בלוס אנג'לס ומשחק מצוין היה גם לפול ג'ורג', שקלע שש שלשות מ-10 ניסיונות בדרך ל-31 נקודות (50 אחוז מהשדה, 12 מ-24) וסיוע משמעותי הגיע גם מניקולה באטום ורג'י ג'קסון שהוסיפו 17 נקודות כל אחד.

מן העבר השני, רודי גובר מיוטה זכה הלילה בפרס שחקן ההגנה של העונה בפעם השלישית, אבל לא הצליח לאטום את הצבע וסיים עם מינוס 16 במדד היעילות. דונובן מיטשל סיפק משחק סולידי של 30 נקודות עבור יוטה וג'ו אינגלס סיים עם 19 נקודות (6 מ-11 מהשדה), אולם יוטה תצטרך להיראות הרבה יותר טוב בהתקפה ובהגנה אם היא תרצה לנצח את המשחק הבא בסדרה ואולי להכריע אותה כבר עם חזרתה לסולט לייק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי