ברוקלין בצרה: קיירי אירווינג ייעדר מהמשחק ה-5, הארדן בספק

קיירי אירווינג | Stacy Revere/Getty Images

סטיב נאש אישר שהנטאס כנראה יחסרו את שני הכוכבים במפגש הבא מול מילווקי באקס, שכידוע חזרה מפיגור כפול ל-2:2 בסדרת חצי גמר המזרח. המאמן גם טען כי הקבוצה לא יודעת מתי הם יוכלו לשוב לפרקט

(גודל טקסט)

ברוקלין נטס כבר הוליכה 0:2 מבטיח אחרי שני משחקים ביתיים בסדרת חצי גמר המזרח נגד מילווקי באקס ונראה היה שהיא בדרכה הבטוחה לגמר האיזורי, אבל הלילה (בין שני לשלישי) הגיעו בשורות רעות מאוד שעולות להפוך את הקערה על פיה.

אחרי שבמשחק השלישי בסדרה ניצחה הקבוצה של יאניס אנטטוקומפו 83:86 דרמטי ובמשחק הרביעי קיירי אירווינג נפצע עוד לפני המחצית ואז הבאקס ברחו ליתרון דו ספרתי בדרך לניצחון 96:107 כשבדקות הסיום שיחקו שחקני הספסל, כעת מתברר כי במשחק החמישי, שייערך בברוקלין אחרי שני משחקים במילווקי, אירווינג ייעדר פעם נוספת וכמוהו ככל הנראה גם ג'יימס הארדן, שרק במשחק הראשון שותף וגם זה היה ל-43 שניות בלבד, אולם אפשרות לשלבו במשחק לא נשללה לחלוטין.

אירווינג עבר MRI אחרי שנפגע אתמול ואובחן עם נקע בקרסול ימין, אבל לפי מאמנו, סטיב נאש, בברוקלין לא יודעים לומר אם הוא יוכל לשוב למשחק שייערך בלילה שבין שלישי לרביעי בשעה 03:30. גם לגבי ג'יימס הארדן אמר סטיב נאש כי בקבוצה עובדים על הכשרת הכוכב ושבשלב זה הוא לא יודע מתי הוא יוכל לחזור, אך בקבוצה השאירו פתח קטן לאפשרות שכן ישותף במשחק הקרוב.

קיירי אירווינג | Stacy Revere/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי