לנארד וג'ורג' השתוו לאוניל ובראיינט: "יש לנו אמון מלא אחד בשני"

פול ג'ורג' | Kevork Djansezian/Getty Images

כוכבי הקליפרס בלטו עם 31 נק' כ"א ב-104:118 על הג'אז והיו הראשונים שקלעו לפחות 20 נק' בכל 11 משחקי הפלייאוף מאז עשו זאת כוכבי הלייקרס ב-2003. אפילו אמביד התמוגג. מיטשל: "ירינו לעצמנו ברגל"

(גודל טקסט)

לוס אנג'לס קליפרס כבר פיגרה 2:0 בחצי גמר המערב אך חזרה ובגדול כשהלילה (בין שני לשלישי) גברה 104:118 על יוטה ג'אז בדרך ל-2:2 בסדרה. הקליפרס הובילו ב-18 נק' במהלך הרבע הראשון לא מעט בזכות שש שלשות מתוך 12 נסיונות. במחצית היתרון עמד על 44:68 – היתרון השני הכי גבוה שלהם בשלב הפלייאוף.

קווין לנארד ופול ג'ורג' (31 נק' כל אחד) קלעו לפחות 20 נק' בכל 11 המשחקים שבשלב הפלייאוף והם הצמד השלישי בלבד בתולדות ה-NBA שעושה זאת והראשון מאז שאקיל אוניל וקובי בראיינט עם הלייקרס ב-2003. מעבר לכם הם הפכו לצמד החמישי שקלעו 30 נק' כל אחד במשחקי פלייאוף זה אחר זה. לנארד רשם דאנק נפלא בסוף המחצית כשחלף על פני רויס אוניל ודריק פייבורס והמהלך הפך לוויראלי.

"במשחק הזה ובלהט הרגע חייבת להיות לך המנטליות הזו", אמר לנארד שנמנע משימוש ברשתות החברתיות. איביצה זובאץ הקרואטי, חברו לקבוצה, עדכן אותו במחמאות מצד ג'ואל אמביד שבאמצע השיחה עם עיתונאי על הפסדה של פילדלפיה, עצר ואמר: "אני בטוח ששמעת וראית את זה אבל הדאנק של לנארד היה מטורף". לנארד הוסיף: " אנחנו מרוצים אבל כמובן שיש לנו עדיין מקום לשיפור".

ג'ורג' שהוסיף גם 9 ריב' ו-4 אס' במשחקו המאה בפלייאוף, אמר: "אנחנו מנסים להיות אגרסיביים אחד בשביל השני וזו תערובת בריאה. אני וקוואי קיבלנו אמון מלא זה בזה. זו הזדמנות עבורנו אבל אנחנו רוצים גם לאפשר לחברי הקבוצה לתרום את מה שהם יכולים. מרקוס מוריס אמר: "החבר'ה האלה מבינים שאנחנו צריכים שהם יהיו ראש הנחש ויהיו אגרסיביים במיוחד". הם המנהיגים שלנו. אנחנו משחקים ככה והם מבינים זה את זה".

דונובן מיטשל הוביל את יוטה עם 37 נק' ואמנם לא הצליח לעזור לה לנצח אך בהחלט רשם הישג מרשים כשהיה לראשון מאז 2019 (סטיבן קארי מגולדן סטייט) שרשם 30 נק' בפלייאוף בשישה משחקים רצופים. "אני חושב שירינו לעצמנו ברגל עם איבודי הכדור שלנו ואפשרנו להם לצאת להתקפות מעבר מהירות, היה קשה לנו לחזור למשחק", אמר הכוכב.

מאמן הג'אז, קווין סניידר היה מאוכזב גם הוא כמובן. "היה משחק קשה, התמודדנו, אבל לא היינו חכמים ולא היינו מחוברים". המאמן שם את האצבע על הרבע הראשון בו יוטה הסתםקה ב-13 נק' בלבד: "היה נראה שאנחנו מנסים לתקוף אבל לא הגענו למצבים בהם נוכל להצליח".

קוואי לנארד, דונובן מיטשל | Kevork Djansezian/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי