אבדיה: "מצפים ממני לחזור טוב יותר בקיץ, יותר בוגר ואחראי"

דני אבדיה | Julio Aguilar/Getty Images

הרוקי הישראלי של וושינגטון וויזארדס התראיין לפודקאסט הקבוצה וחשף מה הצוות המקצועי דורש ממנו לקראת העונה הבאה. וגם: הליך השיקום שאותו הוא קרוב לסיים ומה מסקנותיו מעונת הבכורה ב-NBA?

(גודל טקסט)

עונת הרוקי של דני אבדיה ב-NBA התאפיינה בלא מעט עליות ומורדות. היא נפתחה רק בסוף חודש דצמבר עקב סיום העונה הקודמת המאוחר שנגרם כתוצאה מנגיף הקורונה, המשיכה עם הופעות טובות לצד חלק לא מרשימות במיוחד והסתיימה בצורה כואבת במיוחד (תרתי משמע) עם פציעה שספג ברגל. כעת, לקראת סיוף השיקום שלו ובאמצע ההכנות לעונה הבאה, הרוקי הישראלי של וושינגטון וויזארדס התראיין לפודקאסט הקבוצה.

אבדיה פתח בהתייחסות לשיקום שלו: "השיקום הולך מצוין, אני מרגיש טוב. אני כבר לא צריך יותר את המגף. הצוות הרפואי שלנו עושה איתי עבודה מעולה בהחלמה, דואגים לי להכל. היה לי קשה לראות את החבר'ה מהצד ולא להיות מסוגל לעזור להם, אבל אני מבריא ואחזור חזק יותר. אני עובד הרבה על ריצה, על לחזור לכושר, עושה דברים שלא היה לי זמן אליהם במהלך העונה. אני מנסה לחדד קצת חלק מהדברים לקראת העונה הבאה".

לאחר מכן, הישראלי הצעיר נשאל על עונת הרוקי שלו ונתן לכך את נקודת מבטו: "למדתי מעונת הרוקי המון. כל המתקנים, האולמות, השחקנים שלא ראיתי במציאות וכעת אני חולק איתם את אותו הפרקט – אלה דברים שמצביעים על הניסיון שצברתי ועל הרגעים הגדולים אליהם הייתי שותף. בשנת רוקי יש לך עליות ומורדות. לפעמים הרגשתי ששיחקתי טוב ועזרתי לקבוצה ולפעמים לא, אבל זה חלק מהעניין של להיות רוקי. איך זה עזר לי לקראת העונה הבאה? עכשיו אני יודע את כל הדברים הקטנים – איך זה לשחק מול השחקן הזה, ולהגיע לאולם הזה, ולחוות את האווירה הזאת. שנת הרוקי הייתה מאוד יעילה עבורי".

לבסוף, נשאל אבדיה מה דעתו של הצוות המקצועי על עונת הבכורה שלו ב-NBA ומה הם מצפים ממנו לקראת העונה הבאה: "הם חושבים ששנת הרוקי שלי הייתה טובה. עכשיו, אני רוצה להשתפר בכל דבר. עזרתי לקבוצה בכל מיני אספקטים. הם בעיקר רוצים לראות אותי משתפר ולוקח יותר אחריות, להיות יותר בוגר ויותר אחראי על המגרש. אלה דברי שאתה רוכש עם הזמן. הם רוצים לראות אותי חזור שחקן טוב יותר בקיץ".

דני אבדיה
דני אבדיה | Ned Dishman / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי