סטף ודונצ'יץ' בחמישיית העונה ב-NBA, לברון בחמישייה השנייה

סטף קרי | Harry How/Getty Images

הכוכבים של גולדן סטייט ודאלאס בחמישיית העונה יחד עם יוקיץ', אנטטוקומפו והשם המפתיע - קוואי. "קינג ג'יימס" עשה היסטוריה כשנבחר בפעם ה-17 ברציפות לאחת מחמישיות העונה. מיטשל וטייטום בחוץ

(גודל טקסט)

ה-NBA נמצא בשלבים המכריעים, והלילה (בין שלישי לרביעי) קווין דוראנט סיפק תצוגה נדירה על טריפל דאבל אדיר בניצחון של ברוקלין על מילווקי, אשר העלה את הנטס ליתרון 2:3 בחצי גמר המזרח. עוד לפני המפגש הענק, פורסמה חמישיית העונה.

בחמישייה הראשונה נמצא כמובן ה-MVP של העונה הרגילה, ניקולה יוקיץ'. יחד עם הסרבי נכללים בחמישייה עם סטף קרי, שרשם עונה אישית גדולה, יאניס אנטטוקומפו, לוקה דונצ'יץ' ובאופן אולי מעט מפתיע, גם קוואי לנארד.

לברון ג'יימס מוביל את החמישייה השנייה, ובכך עשה היסטוריה. "קינג ג'יימס" נבחר לאחת מחמישיות העונה בפעם ה-17 ברציפות – דבר שאף אחד לא עשה קודם לכן. יחד איתו בחמישייה השנייה נמצאים כריס פול, דמיאן לילארד, ג'וליוס רנדל וג'ואל אמביד.

החמישייה השלישית כללה את קיירי אירווינג, בראדלי ביל, רודי גובר, ג'ימי באטלר ופול ג'ורג', כשג'ייסון טייטום ודונובן מיטשל שרשמו עונות מצוינות בבוסטון ויוטה, נשארים בחוץ והפכו למפסידים הגדולים, שכן כעת הם יאבדו עשרות מיליוני דולר בחוזי המקסימום שחתמו עליהם בקיץ האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי