מאמן חדש לדני אבדיה: וושינגטון נפרדה מסקוט ברוקס

סקוט ברוקס, דני אבדיה | Will Newton/Getty Images

הוויזארדס אמנם הגיעו לפלייאוף בעונה שידעה המון עליות וירידות, אך הצדדים לא הגיעו לסיכום והמאמן עזב. עתידם של ראסל ווסטברוק ובראדלי ביל בספק? וגם: ואן גאנדי סיים את דרכו בניו אורלינס פליק

(גודל טקסט)

וושינגטון וויזארדס הצליחה בסיוע משחקי ה"פליי אין" לתפוס את המקום השמיני במזרח ולשוב לפלייאוף ה-NBA לראשונה מאז עונת 2017/18, אבל כנראה שבארגון נתנו את מירב הקרדיט על כך לשני הכוכבים ראסל ווסטברוק ובראדלי ביל ולא למאמן סקוט ברוקס ולצוותו.

הוויזארדס וברוקס לא הצליחו להגיע לסיכום על חידוש החוזה וכעת הוא יוחלף במאמן חדש, כך אישרה הערב הקבוצה בהודעה רשמית. העיתונאי צ'ייס יוז, שמסקר את הוויזארדס עבור רשת NBC, דיווח כי המועמדים המובילים להחליפו כעת הם סם קאסל, בקי האמון, קני אטקינסון, מארק ג'קסון ו-וס אנסלד ג'וניור.

ברוקס, המאמן שכמובן נתן קרדיט נרחב לדני אבדיה, ספג ביקורות רבות בפתיחת העונה, בשבועות הראשונים הוויזארדס בהחלט היו אחת הקבוצות הכי חלשות ב-NBA, אולם השינוי החל לקראת הישורת האחרונה ובסופו של דבר הקבוצה הגיעה לפלייאוף וסיימה את דרכה בסיבוב הראשון מול פילדלפיה. בארה"ב תוהים כעת כיצד עזיבתו של ברוקס תשפיע על שני הכוכבים ברוקס וביל, שתמכו בברוקס לכל אורך הדרך.

סקוט ברוקס | Julio Aguilar/Getty Images

קבוצה נוספת שנודע הערב כי תיפרד ממאמנה היא ניו אורלינס פליקנס, שתיפרד מסטן ואן גאנדי לאחר עונה אחת בלבד. בין המועמדים להחליף את ואן גאנדי ולאמן את זאיון וויליאמסון הוזכר ג'ייסון קיד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי