"אחת ההתפרקויות הגדולות בהיסטוריה": בפילדלפיה מנסים לעכל את ההפסד

ג'ואל אמביד | Tim Nwachukwu/Getty Images

לאחר ששמטו 26 הפרש ונחנקו לחלוטין בדקות הסיום, הסיקסרס במרחק הפסד מהדחה בחצי גמר המזרח. סימונס, שרושם עד כה בפלייאוף אחוזים מזעזעים מקו העונשין, טוען כי מדובר בעניין מנטאלי. וגם: התגובות ברשת למפלה

(גודל טקסט)

פילדלפיה רשמה הלילה (בין רביעי לחמישי) היסטוריה, אבל ממש לא כזו שהיא הייתה רוצה להיות שותפה לה. מוליכת המזרח נכנעה בביתה 109:106 לאטלנטה, זאת לאחר שאיבדה פער של 26 נקודות (!) ובכך הפכה לקבוצה היחידה ב-25 שנים האחרונות שמאבדת יתרון 18+ בשני משחקי פלייאוף רצופים. לאחר שנפלו ל-3:2 בסדרה והם נמצאים מרחק הפסד בודד מהדחה מוקדמת מן הצפוי, בסיקסרס מתפנים כעת לחשבון נפש.

אחת הסיבות הגדולות להיחנקות של פילדפליה בדקות ההכרעה הייתה האחוזים הנמוכים מקו העונשין של שני כוכבי הקבוצה, ג'ואל אמביד ובן סימונס. האחרון רשם 4 מ-14 מזעזע, והסנטר החטיא שתי זריקות משלו בשיא הדרמה של הרבע האחרון. שימו לב לנתון הבא: עד כה בפלייאוף, הגארד האוסטרלי עומד על 22 מ-66 מקו העונשין, שמהווים 33 אחוזים בלבד. מדהים.

"כשהוא קולע אותם, אנחנו משאירים אותו בפנים. כשהוא לא, קורה בדיוק ההפך. זה פשוט כמו שזה נשמע", התייחס מאמן המפסידה דוק ריברס לאחוזים הנוראיים של סימונס מהקו. אגב, האוסטרלי עצמו טוען שמדובר ב-"עניין מנטאלי", כך שמעניין יהיה לראות כיצד הוא יגיע למשחק מספר שש בסדרה, שייערך באטלנטה ועשוי להיות האחרון שלו ושל חבריו בעונה הנוכחית.

בן סימונס מול טריי יאנג. איזו התפרקות של האוסטרלי | Tim Nwachukwu/Getty Images

לאחר ההפסד המדהים, גם התגובות ברשת לא איחרו להגיע. "אחת ההתפרקויות הגדולות בתולדות הסיקסרס", צייץ אוהד מתוסכל. "זה כנראה ההפסד השני הכי גרוע בהיסטוריה של המועדון. לשמוט כזה יתרון בבית, זה מחפיר, כתב מייק מיסנלי, בעל תוכנית רדיו בעיר.

הנתון שאולי מצביע יותר מכל על הקריסה של 'פילי' מספר כי בכל המחצית השנייה, היחידים שקלעו סלי שדה עבור המארחת היו שני שחקנים בלבד, ג'ואל אמביד וסת' קרי. אף אחד מלבדם, כולל טוביאס האריס שרשם משחק נוראי משלו (4 נקודות ב-18 אחוז מהשדה) לא הצליח לרשום נקודות שלא הושגו מקו העונשין. "לכולם מגיעה אשמה, אבל אין פלא שאמביד וקרי לא הצליחו לסגור את המשחק לבדם. הם לא קיבלו עזרה, פשוטו כמשמעו. מחליא", צייץ טיירון ג'ונסון שמסקר את הקבוצה עבור רשת NBC.

דוק ריברס | Rob Carr/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי