ההכרעה במשחק שביעי ואחרון: פילדלפיה ניצחה 99:104 באטלנטה

סת' קרי | Kevin C. Cox/Getty Images

חצי גמר המזרח מספק את הסחורה בגדול: אחרי שברוקלין ומילווקי הגיעו למצב של משחק שביעי ואחרון, גם מוליכת המזרח ניצלה עם ניצחון חוץ חשוב שכפה 3:3 בסדרה. סת' קרי עם 24 נקודות, 22 לאמביד ואילו יאנג קלע 34

(גודל טקסט)

הולכים למשחק שביעי ומכריע. פילדלפיה 76' שרדה הלילה (בין שישי לשבת) מותחן גדול באטלנטה, שם הצליחה בסופו של דבר לנצח 99:104 ובכך להשוות את סדרת חצי גמר המזרח ל-3:3 וכאמור לכפות משחק אחרון על כל הקופה מול ההוקס.

בן סימונס קלע הלילה עבור פילדלפיה שש נקודות בלבד וגם ג'ואל אמביד קלע "רק 22" עבור הסיקסרס וגם אותן הוא קלע ב-37.5 אחוז מהשדה, אבל מי שהגיע שהציל את המצב הוא סת' קרי, אח של, שהוכיח שגם הוא יודע להתפוצץ במאני-טיים כשקלע שש נקודות וסיים בסך הכל עם 24 נקודות, בדיוק כמו טוביאס האריס וגם הרוקי טייריס מקסי הפתיע עם 16 נקודות.

אטלנטה הוקס למעשה הוליכה לכל אורך המחצית הראשונה בזכות הכוכב שלה טריי יאנג שסיים את המשחק עם 34 נקודות ומהן 20 כבר במחצית הראשונה, אבל להפסקה ירדה ביתרון מינימלי של ארבע נקודות בלבד (47:51) ולרבע השלישי קלה קרי עם ידית מאופסת והריץ את פילדלפיה ל-0:14, כדי לייצר יתרון דו ספרתי מיד עם פתיחת המחצית השנייה וזה כבר היה יתרון שהאורחת לא שמטה. גם האורות שכבו באולם באטלנטה לזמן קצר כשתי דקות לסיום המשחק, לא הצליחו לסייע למקומיים להפוך ברגע האחרון.

יאנג, כרגיל, היה המצטיין בשורות המארחת, אולם ג'ון קולינס ובוגדן בוגדנוביץ' איכזבו עם 7 נקודות כל אחד, האחרון אף נפצע במחצית השנייה ולא חזר לפרקט. בלילה שבין ראשון לשני נגלה מי מהן תעפיל לגמר ותתמודד נגד המנצחת במשחק מספר 7 הגדול בין ברוקלין נטס למילווקי באקס.

מלחמה עד הסוף. קולינס ואמביד רבים מתחת לסל | Kevin C. Cox/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי