מעל כולם: בוקר הוביל את פיניקס ל-0:1 על הקליפרס בגמר המערב

דווין בוקר | Michael Gonzales/NBAE via Getty Images

הכוכב של הסאנס רשם את הטריפל-דאבל הראשון בקריירה שלו (40 נק', 13 ריב' ו-11 אס'), קבוצתו ניצחה 114:120 את היריבה מלוס אנג'לס. מנגד, ג'ורג' צלף 34 נק' אך לא הופיע לרבע המכריע

(גודל טקסט)

דווין בוקר כבר סומן בתור מי שיהיה אחד הכוכבים הגדולים של ה-NBA בעתיד והערב (ראשון) הוא סיפק עוד הוכחה לכך כאשר הוביל את פיניקס סאנס לניצחון 114:120 על לוס אנג'לס קליפרס ויתרון 0:1 לקבוצתו בסדרת גמר המערב.

רבים מאוהדי הליגה יגידו שהמשחק הלילה היה הגדול ביותר של בוקר, שרשם טריפל-דאבל ראשון בקריירה שלו כאשר צלף 40 נקודות, הוריד 13 כדורים חוזרים וגם חילק 11 אסיסטים על הפרקט באריזונה, ולמעשה הכריע משחק שהיה שקול ברוב דקותיו. דיאנדרה אייטון תמך בו עם 20 נקודות חשובות ברגעי קלאץ', פול ג'ורג' כמובן פצוע ולא שותף.

מגד, הקליפרס איבדו עוד לפני המשחק את קוואי לאונרד, השחקן החשוב ביותר בסגל של טיירון לו, אך לקבוצה מ-LA היה היום את פול ג'ורג', שהיה שם עבור הקבוצה שלו בשלושת הרבעים הראשונים של המשחק, אבל מאוחר יותר פשוט נעלם ברביעי ונותר עם 34 הנקודות עד הסיום. גם רג'י ג'קסון בלט במדי האורחת מקליפורניה עם 24 נקודות משלו.

מעל כולם. בוקר בדרך לסל | Christian Petersen/Getty Images

אם נחזור אחורה לרבע השלישי במשחק, במצב בו הקליפרס הובילו 78:84, בוקר העלה הילוך וקלע לבדו 18 נקודות ברבע, שהסתיים בשוויון 93:93. בוקר המשיך להפציץ גם ברבע הרביעי ולאחר שלשה נוספת שלו, קמרון פיין הוסיף אחת משלו, ובוקר הוסיף עוד קליעה מחצי מרחק וקבע יתרון 95:103 לפיניקס, הגדול ביותר במשחק בשלב זה. בדקה האחרונה ראג'ון רונדו וטרנס מאן צימקו את ההפרש עבור הקליפרס והיה נדמה שמתחילה כאן דרמה אדירה, אבל 4 נקודות רצופות של בוקר חתמו את המשחק ואת הניצחון שלו במשחק הראשון בסדרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי