זכתה בלוטרי: דטרויט פיסטונס תבחר ראשונה בדראפט

קייד קנינגהאם | Gregory Shamus/Getty Images

שמחה גדולה בעיר הבוכנות לאחר שנקבע כי לראשונה מאז 1970 הם יבחרו ראשונים, ב-ESPN פורסם שקייד קנינגהאם יבקר בעיר עוד לפני שייבחר על ידם. יוסטון שנייה, קליבלנד שלישית, שתי בחירות לאורלנדו וגולדן סטייט

(גודל טקסט)

זה לא קרה כבר 51 שנה, אבל הקיץ זה יקרה: דטרויט פיסטונס תבחר ראשונה בדראפט הקרוב שייערך ב-29.7, כך נקבע הלילה (בין שלישי לרביעי) בהגרלת הלוטרי לעונת 2021/22 ב-NBA.

דטרויט פיסטונס סיימה את העונה הסדירה במקום האחרון במזרח עם מאזן עגום של 20 ניצחונות לעומת 52 הפסדים והיא אמנם הייתה בעלת הסיכוי הגבוה ביותר להיות ראשונה בבחירות לדראפט, אך היו אלה 14 אחוז בלבד – בדיוק כמו ליוסטון רוקטס ולאורלנדו מג'יק. כאמור, זו תהיה הפעם הראשונה שהיא תבחר ראשונה מאז 1970.

אדריאן ווז'נרובסקי, העיתונאי הבכיר של ESPN, כבר דיווח בעקבות הלוטרי כי הגארד קייד קנינגהאם (2.03 מטר) יצטרף לפיסטונס בעונה הבאה והשחקן אף מתכוון להגיע לבקר בעיר עוד לפני הדראפט ואין בכוונתו להגיע קודם לכן לערים נוספות.

יוסטון רוקטס תבחר שנייה, קליבלנד קאבלירס שלישית, רביעית תבחר טורונטו רפטורס וחמישית אורלנדו מג'יק. אוקלהומה סיטי תבחר רק שישית וגולדן סטייט ווריורס הרוויחה ותבחר שביעית וגם את בחירה מספר 14. אורלנדו תבחר גם את המקום השמיני, משמע שגם היא זכתה לבחירה נוספת. מי שנעדרה מהלוטרי לראשונה מאז 2013 היא ניו יורק ניקס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי