בארה"ב טוענים: בוסטון עשויה לשקול את צירופו של מדר הקיץ

ים מדר | אודי ציטיאט

באתר מקומי דווח כי ייתכן שהסלטיקס ישקלו לגייס את רכז הפועל ת"א, בו בחרו בדראפט 2020, כדי לעבות את העמדה בה נוצר דילול בעקבות הטרייד של קמבה ווקר: "יכול להיות אופציה זולה מהספסל"

(גודל טקסט)

בסגל של בוסטון סלטיקס נוצר חלל בעמדת הרכז, לאחר שהנשיא לענייני כדורסל בראד סטיבנס החליט לבצע טרייד על קמבה ווקר ולשלוח אותו לאוקלהומה סיטי תמורת אל הורפורד. היום (רביעי) נטען באתר "מאסלייב" המקומי כי לאור המצב, הירוקים עשויים לשקול את גיוסו של ים מדר, שבוסטון מחזיקה בזכויות עליו מאז שבחרה בו במקום ה-47 בדראפט 2020.

למעשה, השחקן המוכח היחיד שהסלטיקס מחזיקים בעמדה מספר 1 הוא מרקוס סמארט. על רקע זה, בדיווח נכתב כי "מדר המתנשא לגובה 1.91 יכול להיות אופציה זולה מהספסל, כזו שתצעיר את הסגל ותגביר את רמת העניין. הוא לא לגמרי נמוך ביחס לעמדה שלו, מה שיהווה שינוי מרענן אחרי שהסלטיקס החזיקו בכמה שחקנים כאלה בעונה האחרונה (ווקר, קרסן אדוארדס, פייטון פריצ'ארד וטרמונט ווטרס)".

עוד צוין בנוגע לקפטן הפועל תל אביב בעונה החולפת, כי "היכולת שלו בליגת העל הישראלית מעוררת סקרנות, לאחר שהפך לשחקן הכי צעיר אי פעם שנבחר לשחקן המשתפר של העונה. מדר יכול למלא צורך בעמדה הזו עבור הסלטיקס, אך הקבוצה צפויה להתייחס לסוגיה הזו במהלך הפגרה".

ים מדר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי