מפחיד: קנטביוס קלדוול פופ נשדד באיומי אקדח בלוס אנג'לס

קנטביוס קלדוול פופ | Harry How/Getty Images

השחקן בן ה-28 היה מעורב בתקרית מבהילה כאשר שלושה שודדים שלפו אקדחים בזמן ששהה עם חבריו. חפצים בשווי של 150,000 דולר, ביניהם שעון, תכשיטים וטלפון, נגנבו. הגארד יצא ללא פגע מהאירוע

(גודל טקסט)

לוס אנג'לס לייקרס סיימה את העונה באכזבה גדולה אחרי שהודחה כבר בסיבוב הראשון של הפלייאוף בידיה של פיניקס סאנס. מאז שיצאו לפגרה, נדמה ששחקני הלייקרס בכל זאת נשארים בכותרות, ולא מהסיבות הנכונות. אחרי שאלכס קארוסו נעצר בידי המשטרה בגין אחזקת מריחואנה וסמים, כעת הגיע תורו של קנטביוס קלדוול פופ להגיע לכותרות מסיבות לא רצויות. עם זאת, יש לציין כי הפעם כלל לא מדובר באשמה של השחקן.

באירוע שהתרחש ב-17 ביוני, אך התפרסם רק היום (שבת) ב-TMZ, גארד הלייקרס בילה עם חברים באמצע הלילה כאשר רכב ובו שלושה גברים עצר לידם. לאחר מכן הגברים יצאו מהרכב עם אקדחים שלופים ואיימו על השחקן בן ה-28. השודדים דרשו מהשחקן ומחבריו להשאיר בידיהם את כל רכושם, ולפי הדיווח השחקן נאלץ לתת לשודדים שעון יוקרתי, תכשיטים וטלפון. בארצות הברית טוענים ששווי הרכוש שנגנב מוערך ב-150,000 דולר. עם זאת, חשוב להדגיש שקלדוול פופ יצא מהאירוע ללא פגע מבחינה פיזית.

קנטביוס קלדוול פופ השלים לאחרונה את העונה השמינית שלו ב-NBA, כאשר ארבע האחרונות היו במדים של הלייקרס. יחד עם הזהובים – סגולים הוא זכה באליפות ב-2020, ובשנה שעברה הוא חתם על חוזה לשלוש שנים בעיר המלאכים תמורת 39 מיליון דולר. בעונה החולפת הוא קלע 9.7 נקודות למשחק ב-28.4 דקות לערב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי