לא מתרגש מ"טרולים מהאינטרנט": פול ג'ורג' עונה לביקורות

פול ג'ורג' | Christian Petersen/Getty Images

כוכב לוס אנג'לס קליפרס רשם משחק יוצא דופן והוביל את קבוצתו ל-102:116 בגמר המערב נגד פיניקס סאנס, בו הם בפיגור 3:2 בסדרה. לאחר המשחק סיפר על ההשראה ששאב מלברון ג'יימס וזכה להגנה

(גודל טקסט)

לוס אנג'לס קליפרס הגיעה למשחק מספר 5 בגמר המערב נגד פיניקס סאנס כשהיא עם הגב לקיר, יודעת שהפסד יסיים עבורה את העונה ויאפשר לאורחים לחגוג גמר ראשון מאז 1993. קוואי לאונרד הפצוע לא היה על הפרקט וגם איביצה זובאץ נעדר, אבל מי שהיה שם בשביל הקליפרס הוא פול ג'ורג', שב-40 דקות על הפרקט קלע 41 נקודות באחוזים מדהימים, הוביל את קבוצתו ל-102:116, תוצאה שצימקה את הסדרה ל-3:2 ובעיקר הותירה את לוס אנג'לס קליפרס בחיים.

פול ג'ורג' לקח עליו את המשחק וקלע 15 זריקות מתוך 20 מהשדה, 3 מ-6 מחוץ לקשת ודייק בכל שמונה זריקות העונשין בנוסף ל-13 כדורים חוזרים וגם שישה אסיסטים. לאחר המשחק הוא גם סיפק מעין הצהרה: "יכולים לשפוט אותי על מה שרוצים, זה בכלל לא משנה לי. אני אמשיך לעלות לפרקט, לזרוק ולתת את הכל. זה נכון שאיבדתי דברים מסוימים במשחק שלי אחרי הניתוחים בכתף, איבדתי קצת וזה חלק מהעניין, צריך לדעת להתמודד עם זה, להתאים את עצמך למצב ופשוט להמשיך הלאה".

הכוכב גם סיפר על לברון ג'יימס כמקור השראה: "שמעתי אותו מדבר על זה שהוא לעולם כבר לא יחזור להיות 100 אחוז כפי שהוא היה ושזו הסיבה שהוא צריך להמציא את עצמו מחדש כל הזמן. זה משהו שתקף גם לגביי ואני חושב שהיום עשיתי את זה מצוין. אם פיניקס רוצה לסיים את הסדרה, היא תצטרך לעבור קשה בשביל זה. הגענו עם אנרגיה טובה, הנענו את הכדור ומה שבטוח זה שהם יצטרכו לנצח אותנו. זה עוד משחק בשבילנו ועוד משחק בשבילם. אני אוהב את החברים לקבוצה שנותנים הכל ואנחנו נצטרך כעת לנצח עוד פעמיים".

אחרי שג'ורג' הציל את הקליפרס מהדחה, דמרקוס קאזינס יצא להגנתו בעקבות ביקורות שסופג על כך שהוא לא מופיע במאני-טיים ולא עומד בציפיות: "אני לא יודע מאיפה זה מגיע, כנראה שבאינטרנט יש טרולים ששולטים בנארטיבים וזה הופך לטיפשי כבר. צריך לכבד את השחקנים, תכבדו את השחקנים הגדולים האלה. הוא אחד השחקנים הכי גדולים שהיו, זה בן אדם שאתם צריכים לתת לו פרחים, באמת, לא לתקוף אותו".

פול ג'ורג' | Christian Petersen/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי