המינוי הפך לקבוע: נייט מקמילן האריך חוזה באטלנטה הוקס

נייט מקמילן | Kevin C. Cox/Getty Images

מחליפו של לויד פירס, ששימש כמאמן הזמני מאז חודש מרץ, התמנה באופן קבוע למאמן של סגנית אלופת המזרח עם חוזה לארבע עונות. ההוקס זו הקבוצה הרביעית אותה מדריך המאמן בן ה-56 בקריירה

קבוצות: אטלנטה הוקס
(גודל טקסט)

אטלנטה הוקס סיימה בתחילת השבוע את העונה המפתיעה שלה, לאחר שהפסידה 4:2 למילווקי באקס בגמר המזרח. הקבוצה שסיימה במקום החמישי בעונה הרגילה התעלתה על כל הציפיות, כאשר בדרך לסדרה מול הבאקס היא הדיחה את ניו יורק ניקס ופילדלפיה 76', שאל הסדרה מולן היא הגיעה ללא יתרון הביתיות. על פי דיווח של הכתב הבכיר, אדריאן ווז'נרובסקי, ההוקס החליטו להעניק חוזה לארבע שנים למאמן נייט מקמילן בעקבות הריצה המפתיעה.

מי שהתחיל את העונה על הקווים בהוקס היה לויד פירס, אך הוא פוטר בחודש מרץ כשהקבוצה במאזן לא מרשים של 14 ניצחונות ו-20 הפסדים. את מקומו תפס מקמילן, ששימש כמאמן זמני בחודשים האחרונים, ומאותו הרגע הקבוצה החלה לנצח ולטפס ממאבקי הפלייאוף והפליי-אין כל הדרך למקום החמישי.

עבור מקמילן מדובר בקבוצה הרביעית אותה הוא מדריך. המאמן בן ה-56 אימן את סיאטל סופרסוניקס בין 2000 ל-2005, ולאחר מכן עבר לפורטלנד טרייל בלייזרס, אותה הוא הדריך במשך שבע עונות. ב-2013 הוא הצטרף לאינדיאנה פייסרס בתור עוזר מאמן, וב-2016 הוא החליף את פרנק ווגל בתור המאמן הראשי. בקיץ שעבר הוא פוטר מהפייסרס לאחר שהקבוצה הודחה בסיבוב הראשון של הפלייאוף. את העונה הנוכחית הוא החל כעוזרו של פירס, וכאמור הוא החליף אותו לאור חוסר ההצלחה של הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי