דיווח: מינסוטה טימברוולבס מעוניינת בבן סימונס

בן סימונס | Kevin C. Cox/Getty Images

ב"אתלטיק" נכתב כי ה"זאבים" ינסו לצרף את האוסטרלי בטרייד, אולם בהתחשב בכך שאינם מוכנים לוותר על דיאנג'לו ראסל ויכולים להציע בחירת דראפט גבוהה בתמורה, הסבירות שהמהלך ייצא לפועל נמוכה

(גודל טקסט)

אחרי שהיכולת הגרועה שלו בפלייאוף ה-NBA השנה עוררה גל ספקולציות בנוגע לעתידו, כוכב פילדלפיה 76' בן סימונס הוזכר הערב (שישי) כמועמד לעבור למינסוטה טימברוולבס, בדיווח שפורסם ב"אתלטיק". מינסוטה, שסיימה במקום ה-13 במערב בעונה הסדירה, מתכוונת לקחת חלק בשיחות על טרייד אפשרי עבור סימונס, במסגרת הניסיונות שלה לצרף שחקן בכיר לקראת העונה הבאה.

יחד עם זאת, בדיווח נכתב גם כי הטימברוולבס לא יהיו מוכנים לכלול את דיאנג'לו ראסל בעסקה ורואים את הרכז כחלק מהסגל שלהם. אם זו אכן העמדה של מינסוטה, נראה שהיא תתקשה להנחית חיזוק בעל שם גדול באמצעות טרייד, שכן היא אפילו לא מחזיקה בבחירת סיבוב ראשון בדראפט הקרוב וסביר להניח שגם פילדלפיה לא תשקול לוותר על סימונס מבלי לקבל רכז בעל שיעור קומה תמורתו.

האוסטרלי בן ה-24 אכזב בענק בפלייאוף האחרון, בו רשם את אחוזי העונשין הנמוכים ביותר בתולדות פלייאוף ה-NBA ורשם ממוצעים של 11.9 נקודות ו-34.2% מהשדה ב-12 משחקים. ראוי לציין כי בשבוע שעבר, מאמנו בפילי, דוק ריברס, אמר לאתר "TMZ" שהוא מאמין בסימונס, דבר שאולי מצביע על כך שלסיקרס אין כוונה לוותר על הרכז: "בן נהדר, אני רוצה אותו בחזרה. הוא יהיה מצוין, אני לא חושב שהוא צריך לשפר הרבה דברים והוא יהיה נהדר עבורנו", אמר ריברס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי