מסתמן: ווס אנסלד ג'וניור יאמן את וושינגטון וויזארדס

ווס אנסלד ג'וניור | Michael Reaves/Getty Images

בארה"ב דווח כי קבוצתו של דני אבדיה צפויה למנות את בנו של אגדת המועדון, ששימש כעוזר מאמן הקבוצה בעבר ומילא את אותו תפקיד גם בגולדן סטייט ובאורלנדו

(גודל טקסט)

מסתמן שוושינגטון וויזארדס בדרך למצוא מחליף לסקוט ברוקס. ווס אנסלד ג'וניור נחשב למועמד המוביל לאמן את הקבוצה שבה משחק דני אבדיה, כך לפי דיווח שפורסם ב"אתלטיק" הערב (חמישי). אנסלד ג'וניור, שתפקד כעוזר מאמן בדנבר נאגטס מאז 2015, התחרה על המשרה בוושינגטון עם דרווין האם, עוזר המאמן של מילווקי באקס, אך נראה כי הוויזארדס עשו את הבחירה שלהם.

המאמן המיועד, בנו של שחקן העבר ווס אנסלד סניור שכיכב במדי וושינגטון כשזו עוד נשאה בכינוי "בולטס", החל את הקריירה כעוזר מאמן בקבוצה מבירת ארצות הברית ב-2005 ובהמשך מילא את אותו תפקיד גם בגולדן סטייט ווריירס ובאורלנדו מג'יק. על פי הדיווח של העיתונאים פרד כץ ושאמס צ'ראניה, אנסלד ג'וניור מוערך מאוד בקרב ראשי הוויזארדס. אביו הוא השחקן היחיד בתולדות וושינגטון שזכה בתארי ה-MVP של העונה הסדירה ושל סדרת הגמר, כאשר בנוסף הוא חבר בהיכל התהילה ובעבר היה חלק מהנהלת הקבוצה.

כולל הקדנציה כעוזר מאמן, אנסלד ג'וניור עבד בוושינגטון במשך 14 שנים ומילא גם את תפקיד הסקאוט, תחת אביו שהיה המנהל המקצועי בזמנו. הוא נחשב לאיש מקצוע מצוין בכל הנוגע לפיתוח שחקנים צעירים וגם למאמן הגנה מוכשר, כך שהוא אמור לסייע בשיפור אחת מנקודות החולשה הבולטות של הוויזארדס בעונה החולפת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי