ניו אורלינס במרוץ אחר קייל לאורי. אינגלס יעזוב את יוטה?

קייל לאורי | Brian Babineau/NBAE via Getty Images

דיווח בארצות הברית: הפליקנס מעוניינים ברכז טורונטו, שיהפוך לשחקן חופשי בקיץ, כדי לרצות את זאיון וויליאמסון. אקס מכבי תל אביב או בוגדאנוביץ' עשויים לעבור בטרייד, אך הג'אז טוענים שלא יעשו שינויים גדולים

(גודל טקסט)

סדרת גמר ה-NBA בין מילווקי באקס לפיניקס סאנס תסתיים בהמשך השבוע, אך בינתיים שאר קבוצות הליגה כבר חושבות על השבוע הראשון של חודש אוגוסט, אז ייפתח שוק השחקנים החופשיים. רכז טורונטו ראפטורס בתשע השנים האחרונות, קייל לאורי, נחשב לאחד השמות המבוקשים מבין אלה שמסיימים חוזה בקיץ הקרוב, והיום (שני) הכתב הבכיר מארק סטיין מדווח כי ניו אורלינס פליקנס מתכננת להצטרף למרוץ אחר צירופו.

במהלך העונה החולפת, לאורי בן ה-35 הוזכר כמועמד ודאי לעזוב את הקנדים עד תום חלון הטריידים, ולמרות שמספר קבוצות בכירות חשקו בשירותיו, בסופו של דבר הוא סיים את העונה במדי הקבוצה בה לקח אליפות ב-2019. פילדלפיה 76', לוס אנג'לס לייקרס, מיאמי היט ולוס אנג'לס קליפרס, שרצו לצרף את לאורי, צפויות להתחרות גם הקיץ על השחקן, שכן הסיכויים שיחתום על חוזה חדש בראפטורס קטנים ביותר.

מבחינת ניו אורלינס, שפספסה גם העונה את ההעפלה לפלייאוף, מדובר בשחקן מנוסה שיעזור לה לעשות את קפיצת המדרגה. בשנה שעברה, השקנאים העבירו במסגרת טרייד של ארבע קבוצות את ג'רו הולידיי למילווקי באקס, וקיבלו את אריק בלדסו, סטיבן אדמס ומספר בחירות דראפט. אמנם ייתכן ובחירות הדראפט העתידיות יתבררו כמוצלחות, אך לפחות בטווח הקצר מדובר בעסקה לא מוצלחת.

לאחרונה נטען בארצות הברית כי בסביבתו של כוכב הפליקנס, זאיון וויליאמסון, יש חוסר שביעות רצון לגבי הסיטואציה בקבוצה, כך שצירוף של כוכב ותיק כמו לאורי עשוי לשכנע את האולסטאר הצעיר כי מדובר במקום הנכון עבורו. במקביל, ב"את'לטיק" טוענים כי בלדסו ואדמס, שכאמור הגיעו רק בעונה שעברה, עשויים לשלם את מחיר העונה המאכזבת ולעזוב בטרייד.

בינתיים, יוטה ג'אז ממשיכה להתאושש מההדחה המאכזבת נגד לוס אנג'לס קליפרס בסיבוב השני של הפלייאוף, אחרי עונה נפלאה בה סיימה עם המאזן הטוב בליגה. באתר "אקשן נטוורק" מדווחים כי שני שחקנים חשובים של הקבוצה, בויאן בוגדאנוביץ' וג'ו אינגלס, אקס מכבי תל אביב, זמינים בשיחות טריידים, כך שהם עשויים לעזוב את הג'אז בעסקה "שתשדרג את הקבוצה באופן משמעותי". עם זאת, יש לציין כי באותו דיווח מצוטטים שני בעלי תפקיד במועדון שטוענים כי הקבוצה לא מעוניינת לעשות שינויים בליבה של הקבוצה.

ג'ו אינגלס ובויאן בוגדאנוביץ'. יעזבו את יוטה? | Steph Chambers/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי