מאמנו החדש של אבדיה: "לדני יש הרבה פוטנציאל, ראיתי את זה מרחוק"

דני אבדיה | Will Newton/Getty Images

ווס אנסלד ג'וניור הוצג כמאמן וושינגטון ודיבר על הישראלי: "אני מאוד שמח על ההזדמנות לאמן שחקן כמוהו. הוא מאוד מגוון ויש לו יתרונות פיזיים. גם ווסטברוק וביל מחויבים למיצוי הפוטנציאל שלו ושל האצ'ימורה"

(גודל טקסט)

וושינגטון וויזארדס הציגה הערב (שני) את מאמנה החדש, ווס אנסלד ג'וניור שחתם רשמית בקבוצה שלשום. מי ששימש כעוזר המאמן של דנבר נאגטס בשנים האחרונות קיים מסיבת עיתונאים מיוחדת והתייחס, איך לא, גם לנציג הישראלי בקבוצתו: דני אבדיה.

"לדני אבדיה יש הרבה פוטנציאל. אני מאוד שמח על ההזדמנות לאמן שחקן כמוהו: מאוד מגוון ויש לו יתרונות פיזיים", אמר אנסלד ג'וניור. "ברור שהוא התקשה בקליעות, אבל זה ישתפר. הוא צריך לתת למשחק לבוא אליו. מרחוק ראיתי את הפטנציאל שלו. בשיחות עם ראסל ווסטברוק וגם בראדלי ביל, שניהם דיברו איתי על למצות את הפוטנציאל של אבדיה ורוי האצ'ימורה. גם הם מאוד מחויבים לתהליך הזה".

כידוע, המאמן החדש של הוויזארדס הוא בנו של אגדת המועדון ווס אנסלד ובעבר הוא עבד בוושינגטון כסקאוט וכעוזר מאמן: "זה כבוד גדול לאמן ב-NBA, אבל לעשות את זה בוושינגטון זה ממש מיוחד עבורי", אמר. "השקעתי הרבה שעות כדי שההזדמנות הזו תגיע והנה אני כאן. אני יודע שאבא שלי צוחק עכשיו אי שם בשמיים ומאוד גאה בי. הדבר הכי חשוב מבחינתי הוא להיות אמיתי. אני לא יכול להיות מישהו שאני לא וזה עוזר בעיקר בתקופות הקשות. כמאמן, אתה צריך למצוא את הקול שלך ולאמן בדרך שתתאים לסגל ולקבוצה".

ווסטברוק. מחויב למיצוי הפוטנציאל של אבדיה | Julio Aguilar/Getty Images

בנוגע לכוכבי הקבוצה, ווסטברוק וביל, אנסלד ג'וניור הוסיף: "הייתה לי שיחה מצוינת עם ביל ועם ווסטברוק. המסר משניהם היה זהה – הם מוכנים שיאמנו אותם. זה ברור שהצד ההתקפי יותר קל לטיפול אצלם. כמנהיגי הקבוצה, שניהם מחויבים לשיפור בצד ההגנתי".

גם המנהל המקצועי טומי שפרד דיבר במסיבת העיתונאים, והסביר את הבחירה במחליפו של סקוט ברוקס על הקווים: "אני מכיר את ווס המון שנים. הידע שלו והאחריות שקיבל במקומות אחרים הרשימו אותי מאוד. ידעתי מזמן שיש לו את זה, ועכשיו ראיתי שהוא גם מוכן לתפקיד. הוא עבד לאורך השנים עם כוכבים בתחילת דרכם כמו סטף קרי וקליי תומפסון בגולדן סטייט, ויקטור אולדיפו באורלנדו וניקולה יוקיץ' וג'מאל מארי בדנבר. אתה יודע שזה סימן טוב אם שחקנים מתקשרים ואומרים לך לקחת את המאמן הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי