המשרה האחרונה נתפסה: ווילי גרין מונה למאמן ניו אורלינס

ווילי גרין | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

עוזר המאמן של פיניקס בשנתיים האחרונות הפך לראשונה בקריירה למאמן ראשי וידריך את החבורה של זאיון וויליאמסון וברנדון אינגרם. בן ה-39 זכה בעברו בשתי אליפויות עם גולדן סטייט כעוזר מאמן

(גודל טקסט)

אחרי כמה שבועות עם לא מעט שינויים על הקווים ב-NBA, הערב (חמישי) נתפסה משרת האימון האחרונה שהייתה פנויה. ווילי גרין, שרק השבוע סיים את העונה כעוזר המאמן של סגנית האלופה הטרייה, פיניקס סאנס, התמנה למאמן הראשי של ניו אורלינס פליקנס.

גרין בן ה-39 פרש מכדורסל ב-2015 אחרי 12 עונות ב-NBA, כאשר אחת מהן הייתה בניו אורלינס. מאז, הוא הספיק לזכות בשתי אליפויות כעוזר מאמן בגולדן סטייט ווריורס, ובשתי העונות האחרונות שימש כעוזרו של מונטי וויליאמס בסאנס. עם מינויו למאמן הפליקנס, הוא יהפוך בפעם הראשונה בקריירה למאמן ראשי בליגה.

ניו אורלינס נפרדה הקיץ מסטן ואן גנדי אחרי עונה אחת בלבד, שהסתיימה ללא כרטיס לפלייאוף ואפילו ללא הגעה לטורניר הפליי אין. הקבוצה מלואיזינה, בה משחקים שניים מכוכבי העתיד של הליגה – זאיון וויליאמסון וברנדון אינגרם – לא הצליחה להגיע לפלייאוף בשלוש העונות האחרונות, והיא מקווה שגרין יהיה האיש שיוציא אותה לדרך חדשה ומוצלחת, בה הקבוצה תוכל לממש את הפוטנציאל העצום שלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי