וושינגטון וויזארדס מתלבטת: אבדיה ישתתף בליגת הקיץ בלאס וגאס?

דני אבדיה
דני אבדיה | Ned Dishman / Contributor

לפי "Nbcwashington", המאמן החדש ווס אנסלד ג'וניור יאמן את הקבוצה בתחרות בעוד כשבועיים, אולם טרם התקבלה החלטה אם לכלול את הישראלי בסגל וזאת בעקבות הפציעה ממנה רק התאושש לאחרונה

(גודל טקסט)

דני אבדיה התאושש לחלוטין מהפציעה שהשביתה אותו בשלושת החודשים האחרונים ומנעה ממנו להשתתף עם וושינגטון וויזארדס בפלייאוף ה-NBA, נמצא בחופשת מולדת בישראל בימים אלו ובעיקר נערך לקראת חזרה לארצות הברית. ולא רק הוא בהכנות האחרונות לקראת פתיחת העונה, אלא גם קבוצתו.

לפי הפרסומים בארצות הברית היום (שני), המאמן החדש, ווס אנסלד ג'וניור, מתכוון להתייצב למחנה בלאס וגאס ואף לאמן את הקבוצה במספר משחקים במטרה להתרשם ממספר שחקנים צעירים, אולם טרם החליט אם לכלול את הישראלי בסגל. "השאלה הגדולה ביותר שנותרה פתוחה היא אם אבדיה ישחק במחנה", נכתב ב"Nbcwashington", שם העריכו כי גם אם אבדיה יצטרף למחנה, הוא יזכה לדקות מועטות.

אבדיה, הבחירה התשיעית בדראפט 2020, אמנם קיבל את כל האישורים לשוב לאימונים ולפרקט, אולם בוושינגטון מתלבטים אם לא עדיף לתת לו זמן מנוחה נוסף ולא להאיץ את חזרתו לפעילות ספורטיבית: "ייתכן שאבדיה יהיה תחת מעקב במסגרת פחות רשמית ומאורגנת, כפי ששחקנים רבים עושים בפגרה", נכתב. מנגד, ישנה הבנה שדקות משמעותיות בליגת הקיץ יסייעו לו לפתח את עצמו, לשוב לכושר וכך להשתלב בצורה טובה יותר תחת המאמן החדש ולשפר את סיכוייו להפוך לבורג משמעותי בעונה הבאה.

כידוע, מי שצפוי לקחת חלק בליגת הקיץ הוא ים מדר, שחקן הפועל תל אביב שנבחר בשנה שעברה בדראפט במקום ה-47 על ידי בוסטון סלטיקס.

דני אבדיה | Julio Aguilar/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי