אובמה הצטרף ל-NBA אפריקה: "אפשר לעשות הבדל עבור צעירים רבים"

ברק אובמה, אדם סילבר | Gregory Shamus/Getty Images

נשיא ארה"ב לשעבר הפך לשותף אסטרטגי ובעל מניות מיעוט בשלוחה של הליגה הטובה בעולם ביבשת השחורה: "לכדורסל יש את הכוח לייצר הזדמנויות, שוויון, בריאות והעצמה"

(גודל טקסט)

נשיא ארצות הברית לשעבר, ברק אובמה, הצטרף לשלוחה של ה-NBA באפריקה כשותף אסטרטגי ובעל מניות מיעוט – כך דווח הלילה (בין שלישי לרביעי) ב-ESPN. אובמה מתכוון לעזור בפעילויות למען הקהילה, כולל קמפיינים לקידום שוויון מגדרי וכלכלי, כשבנוסף הוא יחזיק כאמור במניות מיעוט שבהן הוא מתכוון להשתמש כדי לממן את תכניות המנהיגות לבני נוער של "קרן אובמה" ברחבי אפריקה.

"ה-NBA תמיד הייתה שגרירה נפלאה של ארצות הברית ויצרה דרך המשחק קשרים מסביב לעולם, ובאפריקה, לכדורסל יש את הכוח לייצר הזדמנויות, שוויון, בריאות והעצמה", מסר אובמה. "בהשקעה בקהילות, קידום שוויון מגדרי וטיפוח האהבה למשחק הכדורסל, אני מאמין ש-NBA אפריקה יכולה לעשות הבדל עבור כל כך הרבה צעירים ביבשת".

השלוחה של ליגת הכדורסל האמריקאית מנהלת את ליגת ה-Basketball Africa League, שעל פתיחתה הכריזו במהלך סוף שבוע האולסטאר ב-2019 ומשתתפות בה 12 קבוצות מ-12 מדינות אפריקניות שונות. אביו של אובמה, שנולד בקניה, נחשב לחובב NBA ידוע שהשתתף בפרויקטים רבים לצד שחקני הליגה הטובה בעולם.

בין המשקיעים ב-NBA אפריקה אפשר לציין את שחקני העבר גרנט היל, לואל דנג, דיקבמה מוטומבו, יאן מהינמי וג'ואקים נואה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי