דיווח: קוואי לאונרד וכריס פול הפכו להיות שחקנים חופשיים

כריס פול | Harry How/Getty Images

כוכב הקליפרס החליט לא לממש אופציה להמשיך תמורת 36 מיליון דולר, רכז פיניקס ויתר על 44 מיליון דולר שנותרו לו בחוזהו, אך גם הוא עשוי להישאר

(גודל טקסט)

העונה ב-NBA רק הסתיימה, אבל ייתכן מאוד שמצפה לנו קיץ סוער במיוחד עם שני שחקנים חופשיים שכל קבוצה כמעט תרצה להחתים: בארצות הברית דיווחו אתמול (ראשון) שכריס פול, כוכבה של פיניקס, וקוואי לאונרד, כוכב לוס אנג'לס קליפרס, החליטו לא לממש את האופציה שלהם לעונה נוספת בחוזה והפכו לשחקנים חופשיים.

עם זאת, השניים צפויים לחתום על חוזים חדשים בקבוצות שלהם ולא לעזוב, אם כי הם עדיין פתוחים להצעות: לפי "יאהו", לאונרד יקשיב ויבחן הצעות מקבוצות אחרות, גם אם הוא נותן עדיפות לקליפרס.

כריס פול היה צריך להחליט עד היום האם לממש את אופציית השחקן שלו ולהמשיך במסגרת חוזהו תמורת 44 מיליון דולר, אבל אדריאן ווג'נארובסקי מדווח שבפיניקס עדיין מאמינים שהוא ינהל מו"מ מחודש עם הקבוצה כשחקן חופשי, כאשר הפרי אייג'נסי ייפתח ביום שני.

לגבי קוואי, לכוכב הקליפרס הייתה אפשרות להמשיך תמורת 36 מיליון דולר, אבל כמו כריס פול, הוא העדיף להיות שחקן חופשי ולנהל מו"מ עם כל קבוצה שיחפוץ, כולל הקליפרס שינסו להחתימו על חוזה חדש.

ההחלטה של קוואי התקבלה למרות שהוא סבל מפציעה קשה במהלך הפלייאוף והחמיץ שמונה משחקים בגלל קרע בגיד האכילס. קוואי עלול להחמיץ גם את פתיחת העונה הבאה, אבל למרות זאת הוא ייחשב לכוכב הכי גדול בקרב השחקנים החופשיים. קוואי רשם ממוצעים של 24.8 נקודות, 6.5 ריבאונדים ו-5.2 אסיסטים ב-52 משחקים בעונה הסדירה אשתקד. בפלייאוף, עד הפציעה, הוא התעלה עם ממוצעים של 30.4 נקודות, 7.7 ריבאונדים ו-4.4 אסיסטים.

קוואי לאונרד | Hannah Foslien/Getty Images

כך או כך, המלפפון החם החדש בליגה הוא קייל לאורי, שככל הנראה יעזוב את טורונטו אחרי תשע שנים. הרכז הוותיק הפך לשחקן חופשי ומבוקש בקרב שלל קבוצות צמרת, אבל לפי ESPN הפייבוריטית להחתים אותו נכון לעכשיו היא מיאמי. ההיט יציעו לטורונטו עסקת סיין-אנד-טרייד במסגרתה יחתום לאורי על חוזה חדש בטורונטו ומיד יועבר לשורות ההיט בתמורה לגוראן דראגיץ' ופרשס אצ'יווה. לפי דיווחים נוספים, מטרה נוספת של מיאמי היא להחתים את דמאר דרוזן, ובכך לגרום לאיחוד כוחות בינו לבין לאורי, ששיתפו פעולה בהצלחה בטורונטו והפכו לחברים קרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי