דיווח: וושינגטון סירבה להעביר את אבדיה בטרייד לברוקלין

דני אבדיה | Will Newton/Getty Images

קווינטון מאיו, הכתב שמסקר את הוויזארדס, טען שהנטס רצו את הישראלי כחלק מעסקת דינווידי, אך סורבו. הגארד בכל אופן צפוי לעבור לבירה בטרייד שעשוי לכלול 6-8 קבוצות. קמבה ווקר בניקס, קולינס נשאר באטלנטה

(גודל טקסט)

שוק השחקנים החופשיים ב-NBA ממשיך להתחמם וגם הערב (רביעי) צפויים לא מעט מהלכים בליגה הטובה בעולם. הנה החדשות האחרונות מארצות הברית.

* העיתונאי קווינטון מאיו, המסקר את וושינגטון, טען הערב כי ברוקלין ביקשה מהוויזארדס את דני אבדיה במסגרת השיחות על ספנסר דינווידי, אולם סורבה. הנטס רצו את הישראלי ובחירות דראפט עתידיות, ובעוד מתווה העסקה טרם סוכם, דינווידי כן צפוי להפוך בסופו של דבר לשחקן וושינגטון. ייתכן והטרייד יכלול בין 6 ל-8 קבוצות שונות.

* אוקלהומה סיטי הגיעה לסיכום עם קמבה ווקר על התרת חוזהו. הגארד הוותיק שהגיע בטרייד על אל הורפורד מבוסטון יהפוך שחקן חופשי ולפי ESPN, עתיד להפוך לרכז החדש של הניקס. ווקר, יליד ניו יורק, יקווה לשקם את הקריירה בתפוח הגדול לאחר שנתיים פחות טובות בבוסטון. בקיץ 2019 ווקר חתם על חוזה לארבע עונות בסלטיקס, ובשנתיים הקרובות הוא היה אמור להרוויח 74 מיליון דולר.

* בימים האחרונים הוזכר ג'ון קולינס כמועמד למספר קבוצות, אולם בסופו של דבר סיכם על חוזה חדש באטלנטה הוקס – 125 מיליון דולר לחמש שנים.

* ויקטור אולדיפו חתם לעונה נוספת במיאמי תמורת חוזה מינימום.

* אנס קנטר חוזר לבוסטון. לאחר ששיחק בשורות הסלטיקס ב-2019/20 והועבר בתחילת העונה שעברה בטרייד לבוסטון, סגר הסנטר בן ה-29 פעם נוספת במדים הירוקים. אשתקד העמיד ממוצעים של 11.2 נקודות ו-11 ריבאונדים למשחק בבלייזרס.

* אחד השמות המבוקשים בשוק כרגע הוא דני גרין, שמבוקש אצל מספר קבוצות, ביניהן לוס אנג'לס לייקרס ובוסטון. פילדלפיה מנסה להשאירו, אך כרגע הצדדים רחוקים מסיכום.

* לאחר שסייע למילווקי לזכות באליפות, ברין פורבס שב לסן אנטוניו וחתם לעונה אחת.

* אחת הקבוצות שמביעות עניין בכוכב טורונטו פסקל סיאקם היא סקרמנטו, כך לפי העיתונאי האמריקאי סם איימיק.

* הסנטר הוותיק ארון ביינס שוחרר מטורונטו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי