"תמשיכו לטעון שהשיא מאחורינו": המסר של לברון ג'יימס למבקרים

לברון ג'יימס | Elsa/Getty Images

מבול ההחתמות הפך את לוס אנג'לס לייקרס לאחת הקבוצות המבוגרות בתולדות ה-NBA, אבל הכוכב לא מתרגש: "תמשיכו לדבר, זה כל מה שאני מבקש". בארקלי טוען: הוא בחיים לא יהיה מייקל ג'ורדן

(גודל טקסט)

אחרי עוד מסע החתמות, הלייקרס יודעים שפרשנים רבים מחכים להם בפינה. אחת הביקורות העיקריות שמופנות כלפי הקבוצה מ-LA בימים האחרונים בעקבות צירופם של שחקנים ותיקים כמו ראסל ווסטברוק, כרמלו אנתוני, דוויט הווארד, טרבור אריזה, ויין אלינגטון וקנת בייזמור, הוא שמדובר בקבוצה זקנה מדי.

נכון לעכשיו הגיל הממוצע של הסגל של הלייקרס הוא 32.4, מה שהופך אותם לקבוצה המבוגרת בליגה ולאחת הקבוצות הכי מבוגרות אי פעם.

את לברון ג'יימס זה לא מטריד בכלל. "תמשיכו לדבר על הקבוצה שלי, על הגיל שלנו, על צורת המשחק, על הפציעות שבדרך. תמשיכו לטעון שהשיא מאחורינו. תעשו לי טובה, ואני מתכוון לזה באמת – תמשיכו עם הנרטיב הזה גם כשהעונה תתחיל. זה כל מה שאני יכול לבקש!". צייץ הלילה.

לברון ג'יימס | Adam Pantozzi/NBAE via Getty Images

ללייקרס אמנם יש עדיין את אנתוני דייויס, שבגיל 28 אמור להיות בשיאו, וכמו כן היא צירפה שחקנים צעירים יחסית כמו מאליק מונק (23) וקנדריק נאן (26), לצד ההחתמה של טיילן הורטון טאקר בן ה-20 על חוזה חדש.

אבל הביקורות על בניית הסגל נמשכות, גם מכיוונם של שחקני עבר. אחד מהם הוא צ'ארלס בארקלי, שטוען שההתחמשות של לברון וציד הכוכבים המתמשך של הקבוצות שלו, פוגעות במורשתו ובמעמדו ההיסטורי.

"הסיבה שאני שם מציב את מייקל וקובי הרבה לפני לברון בדירוג כל הזמנים, הוא שלברון חימש את הקבוצות שלו בכוכבים. בואו נהיה ריאליים", אמר בארקלי. "יאניס אנטטוקומפו ודירק נוביצקי לקחו אליפויות כמו שמייקל לקח – הם עברו את כל הקשיים בדרך, נשארו באותה קבוצה, ספגו מכה אחרי מכה, עד שזכו בטבעת. קשיים והפסדים הם חלק מהמורשת של שחקנים. לברון סידר לעצמו קיצורי דרך, בזמן שמייקל נלחם בשיניים על כל אליפות, אחרי שעבד קשה כל קיץ כדי להפוך לטוב יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי